خبرگزاری کار ایران

مشارکت پلیس نیشابور در پویش بزرگ اطعام مهدوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۳۸۱

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از مشارکت جهادی کارکنان پلیس نیشابور در پویش بزرگ طرح اطعام مهدوی با تهیه و توزیع یک هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین دهقان پور در حاشیه اولین مرحله پخت ٣٠٠ وعده غذای گرم برای نیازمندان در محل آشپزخانه پلیس نیشابور گفت: پلیس مردم مدار و مکتبی نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده که همواره در تمامی صحنه ها علاوه بر وظیفه اصلی خود که ایجاد نظم و امنیت است پیش قدم و آن‌را برای خود افتخار می‌داند.

وی در ادامه افزود: کارکنان انتظامی شهرستان نیشابور در یک حرکت خداپسندانه و خیرخواهانه در ماه مبارک رمضان که اوج تبلور انفاق و همدلی است با کمک‌های نقدی خود مقدمات تهیه و پخت یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم جهت اطعام نیازمندان را فراهم و با کمک و مشارکت کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان در بین نیازمندان توزیع کنند.

این مقام انتظامی اعلام کرد: هم چنین کارکنان پلیس ‌شهرستان تعداد ۵۰۰ نفر از مددجویان را در مبالغ مختلف تحت پوشش قرار داده و با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان تعداد ١٠٠ نفر ماهیانه از مددجویان تحت پوشش‌ می توانند به صورت رایگان از خدمات پزشکی عمومی، مامایی، مشاوره و هم چنین خدمات سرپایی دندانپزشکی کلینیک امام سجاد (ع)به صورت رایگان استفاده کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: کلیه خدمات تخصصی و ویژه دندانپزشکی با تخفیف ۴۰ درصد برای مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده است که امیدوارم این اقدامات و فعالیت ها مورد رضایت پروردگار متعال در این ماه پر فضیلت و نورانی قرار گیرد.

سرهنگ دهقانپور اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان با هماهنگی های به عمل آمده ١۵٠٠ پرس غذای گرم طی پنج مرحله با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ می‌شود که در اولین مرحله تعداد ٣٠٠ وعده تهیه و با مشارکت کمیته امداد در کمیته امداد بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز