خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خبر داد:

آزادی ۴۱۷ نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد / کمک 3 میلیارد و 700 میلیون تومانی خیرین استان به ستاد دیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۵۴۴

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از آزادی ۴۱۷ نفر از محکومان مالی جرائم غیر عمد با مشارکت خیرین و ستاد دیه در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی در بیستمین جشن گلریزان عنوان کرد: عرصه فعالیت ستاد دیه استان عرصه بسیار ارزشمندی است که مخاطبان آن ها کسانی هستند که به لحاظ شرایط اقتصادی و بر اساس اتفاق و حادثه گرفتار زندان شده و در حقیقت این افراد مرتکب جرم نشده اند.

وی افزود: متاسفانه این افراد و خانواده های آنان در معرض بسیاری از آسیب ها و تهدید های اجتماعی قرار می گیرند که تبعات و آثار سوء فراوانی بر زندگی این افراد می گذارد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با قدردانی از خیرین استان اذعان کرد: در سال گذشته با کمک خیرین، دستگاه قضایی، تسهیلات بانکی و گذشت شکات، ۴۱۷ نفر از محکومان مالی از زندان های استان آزاد شدند.

وی با اعلام اینکه کمک های اهدایی به ستاد دیه استان با حساسیت و دقت بسیار بالا و پس از بررسی های دقیق کارشناسی شده در مسیر آزاد سازی زندانیان نیازمند هزینه می گردد، خاطر نشان کرد: در سال ۱۳۹۹ بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین استان به ستاد دیه استان کمک های نقدی اهداء شده است.

رئیس کل دادگستری استان همچنین با قدردانی از اقدامات و عملکرد رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیمای مرکز استان در تبیین، تبلیغ و ترویج فرهنگ کمک به همنوع و کمک به زندانیان گفت: هم اکنون تعداد زیادی از محکومان مالی جرائم غیر عمد در زندان های استان چشم انتظار یاری خیرین و مسئولان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز