خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

حل مشکل قطعی آب روستاهای تربت جام تا قبل شروع تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۷۳۶

رئیس اداره امور آب و فاضلاب شهرستان تربت جام از رفع مشکل قطعی آب در دهستان های موسی آباد ، میان جام و بالا جام تا قبل فصل گرما خبر داد.

محسن عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان کرد : با ایجاد دو حلقه چاه در مجتمع آبرسانی موسی آباد مشکل آب ۱۷ روستای این شهرستان طی دو ماه آینده مرتفع خواهد شد.

وی افزود : تامین اعتبار برای این دو حلقه چاه انجام شده و تا ۲۰ روز آینده پیمانکار شروع به کار خواهد کرد و حفر چاه و پمپاژ آن هم یک ماه زمان خواهد برد و ان شاء الله تا اول تابستان مشکل آب دهستان های موسی آباد ، میان جام و بالاجام حل خواهد شد.

عبداللهی در مورد علت قطعی آب برخی روستاهای مجتمع موسی آباد  که مردم گلایه مندند گفت : معمولا روستاهای اول مجتمع آبرسانی دارای آب بیشتر هستند و مصرف بیش از حد آب و انشعابات غیرمجاز باعث شده است که آب به روستاهایی که در انتهای مجتمع قرار دارند نرسد که با هماهنگی انجام شده با بخشداران و دهیاران تقسیم آب عادلانه برای تمام روستاها در حال انجام است و با کمک از چاههای آب شهر سعی خواهیم کرد طی هفته آینده این مشکل رفع شود. 

رئیس آبفای شهرستان تربت جام گفت : با توجه به اینکه با افت آب در قنات ها و چشمه ها و نیز کمبود اعتبار مواجه هستیم و سال سختی را پیش رو داریم تمام تلاشمان را می کنیم تا مشکل کم آبی منطقه را رفع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز