خبرگزاری کار ایران

دادستان عسلویه به ایلنا خبر داد:

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در شهر بیدخون/ برخی‌مسئولان در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا سهل انگاری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۴۱۹

دادستان شهرستان عسلویه گفت: ۶ واحد صنفی متخلف که مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان را رعایت نکردند در شهر بیدخون پلمب شدند.

محمد خدری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در عسلویه ، با بیان اینکه با توجه به پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده مواردی که سلامت عامه مردم را تهدید می‌کند سرپیچی از تخلفات بهداشتی به حساب می آید، گفت: با توجه به افزایش شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت شهرستان بی توجهی برخی از افراد بویژه بعضی از اصناف گروهای ٢،٣،۴، که باید تعطیل باشند و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و مصوبات ستاد مقابله با را رعایت نمی کنند.

 دادستان عسلویه افزود با واحد‌های متخلفی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا بی توجه هستند، به شدت برخورد می‌شود که در همین رابطه روز گذشته ۶ واحد صنفی در شهر بیدخون توسط پلیس اماکن پلمب و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

دادستان عسلویه افزود: متأسفانه بعضی از دستگاها در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان سهل‌انگاری می کنند و مصوبات را به درستی اجرا نمی کنند که با این کارها سلامت جامعه را تهدید می کنند. اگر برای دستگاه قضایی کم کاری و سهل انگاری از طرف این دستگاه‌ها محرز شود برای مسئولان آنها پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز