خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین:

کارفرمایان برای ثبت درخواست بخشودگی جرایم بیمه‌ای تا ۳۱ تیر ماه فرصت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۵۴۶

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: کارفرمایان متقاضی بهره‌مندی از بخشودگی جرایم بیمه‌ای باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ تیرماه نسبت به ثبت درخواست از طریق سامانه خدمات غیرحضوی سازمان تامین اجتماعی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدرضا قاریانپور درباره بخشنامه بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان گفت: کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف اعم از حقیقی و یا حقوقی دولتی و غیردولتی که حداقل به مدت یک سال از زمان تقسیط نسبت به حفظ یا افزایش اشتغال نیروی انسانی کارگاه بر مبنای لیست بهمن ماه سال ۱۳۹۸ و ارسال لیست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل کارگاه در دوره تقسیط اقدام کنند، مشمول این بخشودگی می‌شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین افزود: کارفرمایان کارگاه‌های مذکور به‌منظور تعیین تکلیف بدهی‌های که تا اسفند ماه ۱۳۹۹ به مرحله قطعیت رسیده است، برای برخورداری از تسهیلات مزبور باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ تیرماه نسبت به ثبت درخواست از طریق سامانه خدمات غیرحضوی سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir اقدام کنند.

وی ابراز کرد: واحدهای اجرایی مکلف هستند حداکثر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ثبت درخواست کارفرما، ضمن بررسی موضوع، مراتب پذیرش یا عدم پذیرش درخواست مطروحه را از طریق صندوق شخصی سامانه خدمات غیرحضوری به متقاضی اعلام کنند.  

قاریانپور تاکید کرد: چنانچه کارفرما حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ اعلام پذیرش درخواست، نسبت به پرداخت یک‌جای بدهی و یا تقسیط آن اقدام نکند، این امر به‌منزله انصراف کارفرما برای بهره‌مندی تسهیلات مقرر در قانون مذکور خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز