خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت خواهد گرفت؛

رشد ۳۰ درصدی محصولات گلخانه ای در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۵۲۳

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: افزایش ۲۵ هکتاری گلخانه های بهره بردار در استان قزوین موجب رشد ۲۰ تا ۳۰ درصدی محصولات کشاورزی گلخانه ای استان می شود.

 به‌گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، علی اکبری با اعلام این خبر گفت: افزایش ۲۵ هکتاری گلخانه های بهره بردار در استان قزوین می‌تواند موجب بهبود عملکرد و رشد ۲۰ تا ۳۰ درصدی محصولات کشاورزی گلخانه ای استان شود.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: توسعه یاد شده مختص گلخانه هایی است که به بهره برداری و مرحله تولید محصول می رسند، چرا که گلخانه های در حال ساخت و ساز در استان قزوین به مراتب مساحت بیشتری دارند اما در سال های بعد به بهره برداری می رسند.

اکبری با اشاره به ساخت واحدهای گلخانه ای در شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان و همچنین یک شهرک گلخانه ای دیگر در شهرستان آبیک با سرمایه گذاری بخش خصوصی، بیان کرد: با راه اندازی و بهره برداری از واحدهای گلخانه ای در این شهرک ها شاهد رشد ۲ برابری تولید محصولات گلخانه ای در استان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: کاهش قابل توجه مصرف آب در کنار رشد تولید و امکان کشت در چهار فصل از مزایای فعالیت های کشاورزی گلخانه ای به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز