خبرگزاری کار ایران

پوراسماعیل خبر داد:

جدایی 10 بازیکن تیم شمس آذر قزوین در پایان نیم فصل

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۱۰۹

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: در پایان نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور 10 بازیکن با فسخ قرارداد از تیم جدا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داوود پوراسماعیل با اعلام این خبر گفت: در پایان فصل اول لیگ دسته دو، علی اصغر کریمی، دانیال اسلامی، نوید بخشی زاده، شایان غلامی، نیما بلالی، اسماعیل فرهادی، محمد حسین تارتار، ابوالفضل کریمی، حسین حشمتی با فسخ قرداد از این باشگاه جدا شده اند و چند بازیکن دیگر از جمله سید ایمان موسوی نیز از این تیم جدا خواهند شد.

مدیر عامل باشگاه شمس آذر قزوین با ابراز نارضایتی از نتایج ضعیف تیم تحت مدیریتش در نیم فصل اول، اظهار داشت: انتظار ما از بازیکنان و مربیان بیش از این بود و نتایج به دست آمده در نیم فصل اول به هیچ وجه رضایت بخش نیست.

پوراسماعیل با اشاره به اینکه اینکه تیم شمس آذر اولین حضور خود در لیگ کشور را تجربه می کند، افزود: بروز برخی مشکلات و مسائل از جمله قضاوت ناعادلانه و بعضا اشتباه داوران در کسب نتایج ضعیف تیم موثر بود.

وی بیان کرد: بنابر صلاحدید تعدادی از بازیکنان با فسخ قرارداد از باشگاه جدا شدند و درصدد هستیم چند بازیکن جدید و مورد نیاز در خطوط مختلف را در نیم فصل دوم  جذب کنیم.

پوراسماعیل در پایان خاطرنشان کرد: فعلا در خصوص کادر فنی به جمع بندی نهایی نرسیده ایم و در صورت نیاز در این بخش شاید تغییراتی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز