خبرگزاری کار ایران

پرسپولیسی ها باید پاسخگو باشند؛

تابش: کار جباری درست و حرفه ای نیست

کد خبر : ۱۰۶۲۹۴

جباری هنوز با سپاهان قرارداد دارد و انشاالله می آید تسویه حساب می کند. البته وی تا پایان نیم فصل اول جایی نیست و امیدواریم خستگی جباری برطرف شود و برای نیم فصل دوم در خدمت وی باشیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان گفت: حواشی قبل از بازی سپاهان و پرسپولیس ایجاد شده بود چون دوستان مشغول حاشیه سازی بودند.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد اتفاقات و حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس حرفی ندارم و خود پرسپولیسی ها باید پاسخگو باشند اما حواشی قبل از بازی ایجاد شده بود و دوستان مشغول حاشیه سازی بودند. از نظر ما این بازی هم مثل بقیه بازی ها بود و ۳ امتیاز داشت. در مورد مسائل داوری هم کارشناسان داوری باید صحبت کنند و ما هیچ صحبتی نداریم. در خیلی بازی ها هست که سوت اشتباه زده می شود حتی در سطح جهانی اما اظهارنظر در مورد داوری را باید به کارشناسان داوری بسپاریم. ما هیچ وقت در مورد داوری صحبت نکرده ایم و فیلم این بازی را هم هنوز ندیده ام که اظهارنظر کنم.

وی در مورد آخرین وضعیت مدیریت باشگاه سپاهان گفت: رحیمی هر چند در حال حاضر مدیر عامل باشگاه سپاهان نیست اما هیچ وقت از سپاهان نمی رود. وی ۴۰ سال است که با سپاهان است و هیچ کسی دوست نداشت وی برود چون یک آدم ورزشی و سالم است و با اصرار خودشان بود که رفتند اما به نظر من رحیمی از سپاهان جدا نشده و عضو هیئت مدیره باشگاه هست. هنوز جایگزین وی انتخاب نشده و فعلا ترابیان به عنوان رئیس هیئت مدیره سرپرست باشگاه است. بر باشگاه سپاهان سیستم حاکم است و سر فرصت با تدبیر و اندیشه مدیرعاملی که در شأن باشگاه باشد، انتخاب می شود.

تابش در پایان و در مورد آخرین وضعیت مجتبی جباری گفت: جباری هنوز با سپاهان قرارداد دارد و انشاالله می آید تسویه حساب می کند. البته وی تا پایان نیم فصل اول جایی نیست و امیدواریم خستگی جباری برطرف شود و برای نیم فصل دوم در خدمت وی باشیم. به نظرم کار جباری درست و حرفه ای نیست اما این حرف ها در فوتبال ما زده می شود که خسته ایم و می خواهیم استراحت کنیم. سپاهان بر اساس نیاز بازیکن گرفته و روی نفراتش حساب کرده و استراتژی ما با این کار به هم خورد. وی با حضور در باشگاه سپاهان یک مسئولیتی را پذیرفته و باید برای تعهدی که داده و امضایی که کرده، ارزش قائل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز