خبرگزاری کار ایران

آغاز بد آبی‌ها در نیم فصل دوم؛

استقلال ژنرال لرزان و ناامیدکننده ‍!

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۲۳

تیم فوتبال استقلال با امیر قلعه‌نویی نیم فصل دوم لیگ سیزدهم را چندان امیدوار کننده شروع نکرده است.

تیم فوتبال استقلال با امیر قلعه‌نویی نیم فصل دوم لیگ سیزدهم را چندان امیدوار کننده شروع نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استقلال در نیم فصل اول مشکلات خاص خودش را داشت چراکه این تیم بزرگ و پر طرفدار از عدم حضور هافبک بازیساز رنج می‌برد و هرگز نتوانست خلاء مجتبی جباری را در خط میانی خود برطرف کند، اما مشکلات استقلال به همین جا ختم نشد چراکه تیم امیر قلعه‌نویی در خط دفاع هم مشکلات زیادی داشت و اگر رحمتی با تجربه درون دروازه این تیم نبود شاگردان قلعه‌نویی هرگز نمی‌توانستند در جمع تیم‌های بالای جدول قرار بگیرند. البته در کنار این مشکلات باید به خط حمله آبی‌پوشان تهرانی هم اشاره کنیم جایی که فرهاد مجیدی به عنوان کاپیتان و گلزن اول استقلال در سال‌های اخیر دیگر در این تیم وجود ندارد و در میانه راه از فوتبال خداحافظی کرد.

استقلال در نیم فصل دوم تا این لحظه به بازی مقابل گسترش فولاد تبریز سپاهان اصفهان و فجر سپاسی شیراز انجام داده که حاصل آن دو مساوی و یک پیروزی خفیف بوده است. استقلال در خانه به تساوی بدون گل مقابل گسترش فولاد تبریز تن داد و در اصفهان هم نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از صفر - صفر مقابل سپاهان برسد و تنها پیروزی امیر قلعه‌نویی در نیم فصل دوم تا این لحطه مقابل فجر سپاسی غرق شده و بحران‌زده در ورزشگاه آزادی است که با نتیجه یک بر صفر این بازی به سود آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

نگاهی به عملکرد استقلال در ۳ بازی اخیر خود نشان می‌دهد تیم امیر قلعه‌نویی در دو بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه در نیم فصل دوم تا این لحظه فقط یک گل به ثمر رسانده که این آمار با توجه به مهاجمان زیادی که امیر در اختیار دارد بسیار ضعیف و ناامید کننده است.

استقلال در نیم فصل دوم چندان زیبا و تماشاگرپسند بازی نکرده و به همین دلیل شاهد هستیم در بازی‌های خانگی این تیم هم هوادارانی چندان زیادی در ورزشگاه آزادی حاضر نمی‌شوند. عدم ارائه بازی‌های جذاب و همچنین ناکامی مهاجمان تیم آبی پوش تهرانی در فتح دروازه‌ حریفان باعثشده استقلال هر روز تماشاگران بیشتری را از دست بدهد و ادامه این روند می‌تواند جایگاه تیم قلعه‌نویی را نزد هواداران این باشگاه به شدت متزلزل کند.

قلعه‌نویی به عنوان یک مربی با تجربه مشکلات تیمش را به خوبی می‌داند اما جای تعجب و شگفتی است که چرا در حل این مشکلات عاجز است و تا این لحظه نتوانسته استقلال قدرتمندی را که هواداران این تیم دوست دارند ببینند روانه میادین کند.

استقلال یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، تیمی که توانست در فصل گذشته به جمع ۴ تیم برتر قاره‌کهن هم برسد و اگر قرار باشد آبی‌پوشان تهرانی با این شرایط وارد لیگ قهرمانان آسیا شوند قلعه‌نویی و شاگردانش بسیار زودتر از آن که فکرش را بکنیم با آسیا وداع خواهند کرد. وداعی تلخ که نمره منفی دیگری در کارنامه قلعه‌نویی ثبت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز