خبرگزاری کار ایران

وعده ی سرمربی فولاد خوزستان؛

فردا ما گرد و خاک به راه می‌اندازیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۷۸

نشست خبری سرمربیان فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان ساعاتی پیش در اهواز برگزار شد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی فولاد، با وجود گرد و غبار شدید در اهواز از وضعیت خوب تیمش برای بازی با سپاهان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اسکوچیچ برای بازی با سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره تاثیر گرد و غبار بر روی جلسات تمرینی فولاد اظهار داشت: من امیدوارم که بازی فردا گرد و خاک از لحاظ دیدگاه مثبت به راه بیاندازد. ما دوست داریم ببریم. این گرد و غبار برای ما مشکل درست کرده اما نباید این مساله را بهانه کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص محرومیت مساریچ گفت: بازیکنان می‌توانند جای خالی مساریچ را پر کنند. سپاهان مهره‌های ارزشمندی دارد. هر اشتباهی در این بازی ممکن است به ضرر دو تیم شود. ما آس‌ها و ستاره‌های خودمان را داریم و امیدوارم بتوانیم ببریم. سریال موفقی داشتیم و امیدواریم این روند را ادامه دهیم.

وی همچنین درباره میزان آمادگی شاگردانش اظهار داشت: هر بازی یک حدیثقابل بحثی برای خودش دارد. نیم فصل اول هم با این تیم مساوی کردیم و بچه‌ها برای این بازی مثبت نگاه می‌کنند تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی سپاهان اصفهان که برای اولین بار بعد از قهرمانی با فولاد به اهواز بازگشته، از احساساتش صحبت کرد و از خبرنگاران خواست که کمتر در مورد این بازی از او سوال کنند چون پاسخگویی برایش سخت است.

حسین فرکی در خصوص دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان، اظهار کرد: برای من سخت است که در این جلسه راجع به فوتبال حرف بزنم و نمی دانم چه بگویم. بعد از رفتن از اهواز فرصت پیدا نکردم با مردم صحبت کنم. خوشحالم یک بار دیگر فولاد را موفق می بینم.

وی در رابطه به موفقیت های فولاد با اسکوچیچ، افزود: خوشحالم که فولاد همچنان موفق است؛ اسکوچیچ یک مربی حرفه ای است و این مسائل برای من ارزش دارند. برای مسوولان مملکت پیامی دارم و می خواهم به مردم این شهر کمک کنند. دو سال در اهواز بودیم و این شرایط را تجربه کردم.

وی همچنین گفت: سپاهان و فولاد از تیم های خوب ایران هستند و این دو تیم شخصیت و لیاقت لازم را دارند. بازیکنان خوبی در دو تیم هستند و امیدوارم بازی تماشاگر پسندی برگزار شود. کوچکترین حق هواداران است که در این آب و هوا بازی خوب ببیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز