خبرگزاری کار ایران

نیم فصل اول نه خوب بودیم، نه بد؛

عقیلی: جباری به سپاهان ضربه زد / به قهرمانی امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۵۰

سپاهان در نیم فصل دوم مطمئناً بهتر از نیم فصل اول خواهد بود چون یک‌بار با همه تیم‌ها بازی کرده‌ایم و شناخت خوبی از آنها داریم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در نیم فصل اول ما هم مثل تیم‌های دیگر نتیجه گرفتیم.

هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نیم فصل اول برای ما نه خوب بود و نه بد؛ ما هم مثل تیم‌های دیگر بودیم. اگر دقت کنید تیم‌های دیگر هم زیاد جالب نتیجه نگرفتند.

این ملی‌پوش سابق فوتبال ایران ادامه داد: البته انتظارات از سپاهان بیشتر از این بود و می توانستیم از بد نتیجه گرفتن بقیه تیم‌ها استفاده کنیم، اما چنین کاری نکردیم. لیگ امسال مثل سال‌های قبل نبود و تیم‌ها چندان قوی ظاهر نشدند چون الان ۶ تیم اول جدول شانس قهرمانی دارند اما در سال‌های قبل و در پایان نیم فصل تنها ۲ یا ۳ تیم مدعی قهرمانی بودند.

وی همچنین متذکر شد: شاید به خاطر این است که سال جام جهانی است و همه بازیکنان انگیزه بالایی دارند. تیم‌ها هم واقعاً پیشرفت کرده‌اند و دیگر به راحتی نمی‌شود امتیاز گرفت. البته سپاهان در نیم فصل دوم مطمئناً بهتر از نیم فصل اول خواهد بود چون یک‌بار با همه تیم‌ها بازی کرده‌ایم و شناخت خوبی از آنها داریم.

کاپیتان سپاهان همچنین خاطرنشان کرد: شناخت ما از بازیکنان جدیدی که به تیم آمده‌اند بیشتر شده و شخصاً به قهرمانی سپاهان در پایان فصل خیلی امیدواریم چون با تیم صدرنشین جدول تنها ۳ امتیاز فاصله داریم که قابل جبران است.

عقیلی در پایان گفت: ما در نیم فصل اول محرم نویدکیا را نداشتیم و مجتبی جباری هم همان اول فصل از سپاهان رفت. بالاخره تیم ما نیاز زیادی به یک هافبک بازیساز داشت و این مسئله به ما ضربه زد. اول فصل فکر نمی‌کردیم درمان محرم این قدر زمان ببرد و مجتبی هم اول فصل از تیم رفت و به تیم ما ضربه زد. اگر یک هافبک بازیساز در اختیار داشتیم، مطمئناً بهتر نتیجه می‌گرفتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز