خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای انتخابات شهرستان کاشان مطرح کرد:

ثبت نام ۲۶۷ داوطلب برای انتخابات شورای شهرهای شهرستان کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۳۲۱

فرماندار ویژه و رئیس شورای انتخابات شهرستان کاشان گفت: در پایان مهلت قانونی ثبت نام داوطلبین عضویت در شورای شهرهای شهرستان کاشان ۲۶۷ داوطلب ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۰۵ داوطلب به صورت غیرحضوری و ۱۶۲ داوطلب به صورت حضوری ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: از مجموع این افراد ۲۷ داوطلب از طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه، 35 نفر از طریق نسخه دسکتاپ نرم افزار و 43 نفر نیز از طریق دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 6.7 درصد یعنی 18 نفر خانم هستند، ابراز داشت: 93.3 درصد از داوطلبین ثبت نام شده معادل ۲۴۹ نفر نیز آقا هستند.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه از بین داوطلبین ثبت نام شده ۱۱ نفر زیر ۳۰ سال هستند، گفت: از این تعداد همچنین ۱۲۰ نفر در رده سنی ۳۰ تا۴۵ سال، ۱۱۴ نفر در رده سنی ۴۶ تا ۶۰ سال و ۲۲ نفر هم در رده سنی ۶۱ تا ۷۵ سال بوده اند.

مرتضایی افزود: داوطلبین ۴۶ تا ۵۰ سال با ۴۹ نفر بیشترین جامعه آماری را در بین ثبت نام شدگان در انتخابات شورای اسلامی شهرهای شهرستان کاشان دارند.

 وی یادآور شد: از بین داوطلبان ثبت نام شده 15 نفر برای حضور در شورای اسلامی برزک، 17 نفر برای شورای اسلامی جوشقان قالی، 31 نفر برای شورای اسلامی قمصر، 15 نفر برای شورای اسلامی مشکات، 15 نفر برای شورای اسلامی نیاسر و ۱۰ نفر هم برای حضور در کارزار انتخابات شورای شهر کامو و چوگان ثبت نام قطعی کرده اند.

فرماندار ویژه کاشان و رئیس شورای انتخابات شهرستان کاشان افزود: برای حضور در شورای اسلامی شهر کاشان نیز 164داوطلب ثبت نام کرده اند که از بین 9 نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر نیز به عنوان عضو علی البدل شورای اسلامی شهر کاشان توسط مردم انتخاب می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز