خبرگزاری کار ایران

معاون ارشاد استان خبر داد:

طرح زمستانه خرید کتاب در خراسان رضوی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۴۷۷

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اجرای "طرح ملی زمستانه خرید کتاب" با حضور ۱۱۱ واحد کتابفروشی این استان از امروز نهم اسفند ماه به طور همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، افشین تحفه‌گر در این خصوص افزود: ۸۲ واحد از کتابفروشی‌های فعال خراسان رضوی در اجرای "طرح ملی زمستانه خرید کتاب" در سطح کلانشهر مشهد و ۲۹ واحد در دیگر شهرستانهای این استان مستقر هستند. 

وی ادامه داد: شهروندان کتابخوان در چارچوب این طرح فرهنگی اقتصادی که تا ۱۶ اسفند ماه جاری ادامه دارد قادر به خرید کتابها با ۲۵ درصد تخفیف تا سقف ۲ میلیون ریال خواهند بود. 

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اجرای این طرح به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب در استان بوده و علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سایت tarh.ketab.ir  کتابفروشی‌های عضو این طرح را مشاهده کنند.

تحفه‌گر افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا متقاضیان می‌توانند با ثبت اطلاعات در پنل زمستانه، خرید کتاب را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی اضافه کرد: امسال پیش از این در قالب اجرای "طرح ملی پاییزه فروش کتاب" ۶۱ هزار و ۷۵۴ جلد کتاب به ارزش ۲۵ میلیارد و ۷۳۷ میلیون و ۹۹۰ ریال در سطح خراسان رضوی به شهروندان کتابخوان فروخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز