خبرگزاری کار ایران

با مشارکت خیرین اتاق بازرگانی استان البرز؛

30 زندانی جرائم غیر عمد توسط اتاق بازرگانی البرز آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۶۸۱

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت امام جواد(ع) 30 زندانی جرائم غیر عمد با مشارکت خیرین اتاق بازرگانی استان البرز آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

به گزارش  ایلنا از البرز، پرهام رضایی روز دوشنبه در مراسم آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد که به همت خیرین اتاق بازرگانی البرز و همزمان با سالروز ولادت امام محمد تقی (ع) در محل اتاق و با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و مدیرکل زندان‌های استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: اتاق بازرگانی با توجه به رسالت حضور در حوزه‌های اجتماعی و همچنین فعالیت موثر مرکز نیکوکاری اتاق البرز در اقدامات خیرخواهانه در طرح مشارکت آزادی زندانیان غیربزهکار هم پیشقدم شد.

وی با تاکید بر همراهی خوب هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز برای قبول مشارکت در طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ادامه داد: سازمان زندانها نقش مهمی در معرفی خیرین برای همراهی اتاق البرز در این امر خیر ایفا کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با تاکید بر اینکه در کوتاهترین زمان مبلغ مورد نیاز برای آزادی 30 زندانی دربند جمع آوری شد، بیان کرد: در نتیجه این اقدامات در نهایت امروز مراسم ویژه آزادی این زندانیان در سالروز ولادت امام محمد تقی(ع) انجام شد.

وی با اشاره به اینکه فرصت مشارکت در کار خیر آزادی زندانیان تجربه با ارزش و والایی بوده است، عنوان کرد: هرگونه حرکت در مسیر کار خیر به یقین ادامه دهنده کارهای نیک بعدی است، به یقین مددجویانی که امروز از زندان آزاد می‌شوند، افرادی از جامعه هستند که در نتیجه وضعیت معیشتی و اقتصادی درگیر زندان شده اند.

رضایی تاکید کرد: اگر وضعیت اقتصاد در کشور به سمت مثبت شدن پیش رود، به یقین کمتر با مسائلی مانند افزایش جمعیت زندانی های بدهکار مالی مواجه می‌شویم.

وی ادامه داد: اعمال تحریم‌های ظالمانه سال های اخیر توسط آمریکا و دیگر دشمنان علیه ایران سبب شد که خواسته یا ناخواسته با مشکلات اقتصادی در کشور مواجه شدیم ، امید است رویکردها و اتفاق‌های پیش رو نقش مهمی در تغییر شرایط کنونی ایفا کند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: دشمنان هرچه کمربند تحریم‌ها علیه ایران را محکم تر بستند در مقابل با مقاومت بیشتر ایرانی‌ها روبرو شدند.

وی در ادامه تشریح کرد: البرز با وجود بیش از 3500 واحد صنعتی و فعالیت 80 هزار واحد صنفی خوشبختانه شاهد مشکلات اساسی در بخش تولید و صنعت نبوده است.

رضایی تصریح کرد: با وجود عدم تامین مواد اولیه کافی مورد نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران، بخش خصوصی با ارتباطات موثر خود و حس دلسوزی که نسبت به کشور دارد، اجازه نداده است که چرخه صنعت و به تبع آن اقتصاد کشور از حرکت باز ایستد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با اشاره به اهمیت حضور دولتمردان در کنار بخش خصوصی عنوان کرد: انتظار ما این است که بخش دولتی فارغ از هرگونه دید متقابل در کنار فعالان بخش خصوصی برای عبور از مشکلات فعلی حرکت کنند.

وی تاکید کرد: انتظار ما از بسیج هم این است که با توجه به نگاه اقتصادی کنونی در جامعه همچنان در کنار فعالان اقتصادی حرکت کند ، کما اینکه امروز بسیج در افتتاح بسیاری از کارخانه‌ها موثر و فعال داشته است و امید است با چرخ چرخش اقتصاد شاهد رونق و شکوفایی هرچه بیشتر باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز در پایان اظهار امیدواری کرد که در آینده با فراهم شدن شرایط اقتصادی مطلوب تر در جامعه، فعالان اقتصادی دور هم جمع شوند تا در قالب مواردی مانند جلوگیری از صادرات مواد خام فعالیت کنند و برای کارهای عظیمی مانند ایجاد هلدینگ‌های بزرگ و افزایش سطح اشتغال زایی در جامعه برنامه ریزی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز