خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار اعلام کرد:

اشتغالزایی بیش از 5 هزار نفر در قزوین با تکمیل طرح های تولیدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۱۷۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر ۴۵ طرح جهش تولید در استان قزوین با اشتغال بیش از پنج هزار و ۲۰۰ نفر در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی اظهار کرد: با توجه به تحقق شعار سال، پیشرفت فیزیکی طرح های نیمه تمام تولیدی استان قزوین بین  ۲۰ تا ۹۹ درصد است که این طرح ها با بهره‌برداری و ورود به عرصه تولید و صادرات می‌تواند تحولی در این بخش ایجاد کند.

معاون اقتصادی استاندار بیان کرد: از مجموع طرح های نیمه تمام تولیدی استان قزوین هشت طرح عمرانی و ۳۷ طرح اقتصادی است که  با اجرایی شدن این طرح ها زمینه اشتغال و درآمدزایی استان  فراهم خواهد شد.

قبادی اضافه کرد: اتمام پروژه های جهش تولید که نقش موثری در رونق اقتصادی و اشتغالزایی دارند برای ما یک اولویت مهم و اساسی است.

وی تاکید کرد: در راستای تسریع در روند اجرا و تکمیل این پروژه ها یکهزار و ۳۷۸ میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است.

این مسئول با بیان اینکه سد نهب یکی از پروژه های مهم این استان است که تا پایان سال آبگیری و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، افزود: با بهره‌برداری از این سد مشکلات کم ‌آبی کشاورزان شهرستان بویین‌زهرا و تاکستان و همچنین آب شرب چندین روستا برطرف می شود.

معاون اقتصادی استاندار تصریح کرد: همچنین مجتمع گلخانه نودهک در زمینی به مساحت یک هزار هکتار از جمله طرح های بزرگی است که با تکمیل آن کشاورزی رونق و تحول عظیمی در منطقه خواهد بود.

قبادی خاطرنشان کرد: احیا و راه اندازی واحدهای راکد و یا ارایه سرمایه در گردش، در رونق تولیدتاثیر بسزایی دارد و زمینه‌های اشتغال پایدار را فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به طرح جهش تولید در بخش صنعتی تصریح کرد: تولید موتور سه سیلندر کم مصرف و پرقدرت یورو ۶ برای صنعت خودروسازی تا پایان امسال در شهرک صنعتی کاسپین به تولید انبوه می‌رسد.

استان قزوین دارای ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی فعال با ۷۵۰ واحد تولیدی بهره بردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز