خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:

استقرار سامانه بارشی در قزوین/ بارش برف و باران تا جمعه

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۰۵۴

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: سامانه بارشی که به قزوین وارد شده و بارش برف و باران را پدید آورده، تا روز جمعه در استان مستقر است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی آخوندی در خصوص وضعیت هوای استان قزوین اظهارکرد: با ورود سامانه بارشی به استان قزوین در ارتفاعات شاهد بارش خواهیم بود که فراگیری بارش‌ها از بعدازظهر بیشتر می شود.

کارشناس هواشناسی استان بیان کرد: همه مناطق استان بر اثر این سامانه تحت پوشش بارش های گسترده باران قرار خواهد گرفت.

آخوندی یادآورشد: تا روز جمعه سیستم بارشی در استان مستقر است و فردا پنجشنبه هوا سردتر می شود و در برخی مناطق شاهد بارش برف و باران خواهیم بود که در مناطق کوهستانی این بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی تصریح کرد: در روزهای جمعه و شنبه شاهد کاهش محسوس دما و پدیده یخبندان خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: امروز چهارشنبه پدیده قالب در استان وزش بادهای نسبتا شدید تا شدید جنوبی و غربی به ویژه در بخش های غربی استان خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد: کمینه هوا در شهر کوهین 7 درجه بالای صفر و بیشینه تا ظهر دیروز 25 درجه بالای صفر و نوسان دمای هوای شهر قزوین بین 9 تا 20 درجه بالای صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز