خبرگزاری کار ایران

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد:

تداوم بارش برف و باران در قزوین تا فردا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۳۰۸

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: بارش برف و باران در قزوین تا فردا ادامه دارد و بیش از ۷ میلی متر در استان باران باریده است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مریم بهروزی اظهار کرد: بارش باران در قزوین بیش از ۷ میلیمتر بود و کمترین میزان هم در معلم کلایه و بوئین زهرا با یک و نیم میلیمتر گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی استان افزود: بارش باران تا فردا عصر ادامه دارد و از دیشب تاکنون در کوهین ۱۳ و رازمیان ۱۲ میلیمتر بارش گزارش شده است.

بهروزی اضافه کرد: بارش باران در برخی ساعات همراه با برف و در مناطق کوهستانی و سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی اعلام کرد: برای عصر فردا و روز‌های سه شنبه و چهارشنبه آسمانی بدون بارش و در برخی مناطق پدیده مه انتظار داریم.

وی ادامه داد: به لحاظ دمایی استقرار هوای سرد در استان صبح روز‌های دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه کمینه دما در تمام مناطق به زیر صفر درجه خواهد رسید و پدیده یخ بندان دور از انتظار نیست.

به گفته بهروزی، معلم کلایه با منفی ۱درجه سردترین و آبیک با ۱۰ درجه گرمترین نقاط استان بودند و نوسانات دمایی قزوین هم بین ۴تا ۹ درجه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز