خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری گناباد:

عدم امنیت شغلی شهرداران باعث تزلزل مدیریت شهری شده است/ نباید از بدهی شهرداری ها بترسیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۸۰۰

سرپرست شهرداری گناباد با بیان اینکه عدم امنیت شغلی شهرداران باعث تزلزل مدیریت شهری شده است، گفت: برنامه ریزی دراز مدت و دریافت وام‌های کلان برای ساخت شهر بدهی نیست بلکه سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر بهزادیان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گفت: شهرداران پیشگامان توسعه هستند و باید با ارائه خدمات مطلوب مردم را راضی‌تر نگهداشته زیرا هیچ موسسه‌ای همانند شهرداری ها ارتباط مستقیم با مردم ندارند و اگر کانالی برای رضایت مردم نیاز داریم کانال شهرداری ها است.

وی ادامه داد: نقش شهرداری ها تعریف پروژه ها و راه انداختن قطار توسعه است.

وی افزود: نباید از بدهی شهرداری‌ها بترسیم، باید برای دراز مدت برنامه ریزی کنیم و بر اساس دریافت وام‌های کلان شهر را بسازیم زیرا با افزایش تورم این موضوع بدهی نیست بلکه سرمایه گذاری پر سودی است .

سرپرست شهرداری گناباد با اشاره به اینکه ایجاد و احداث پروژه های اقتصادی بر پایه مشارکت باعث توسعه شهری می‌شود، افزود: باید با استفاده از تسهیلات کلان بانکی پول صوری ایجاد کنیم و طوری شهر را آماده کنیم که مردم ماندگاری داشته باشند و حتی مسافران و گردشگرانی که به شهر می آیند را یک روز بیشتر نگه داریم که هر نفر مسافری که در یک شبانه روز در این شهر بماند حداقل باید ۱۰۰ هزار تومان خرج کند.

وی افزود : بوم گردی ها، مراکز اقامتی، غذاهای محلی، سوغات‌ها، کلوچه محلی، زعفران، صنایع دستی و آیین‌های محلی را باید بیشتر ارائه دهیم و طرح‌های توجیهی اقتصادی را حداقل باید ۵ ساله پیش بینی کنیم و در دستور کار قرار دهیم.

وی گفت: باید از متولی گری دست برداریم و کارها را به بخش خصوصی و پویا واگذار کنیم و سیستم خدماتی را تقویت کنیم.

بهزادیان ادامه داد: مظلوم‌تر از شهرداران مدیری وجود ندارد، شهرداران بی یار و یاور رها شده اند و پایین بودن حقوق و مزایا و عدم امنیت شغلی باعث تزلزل مدیریت شهری شده است.

وی افزود: دستگاهای دولتی و وابسته به دولت بدهی های خود را به شهرداری ها پرداخت نمی کنند و به دلیل ضعف و عدم ضمانت اجرایی و ملاحضات‌محلی امکان وصول بدهی دستگاهای دولتی با سختی و دشواری‌هایی روبروست.

وی با اشاره به برخی از اقداماتی که در مدت سرپرستی برای شهر گناباد انجام داده گفت: سرعت بخشیدن به آسفالت معابر شهری، پیگیری مجدد راه اندازی و فعال سازی پارک مهر در شهرک سعدی، پیگری حذف تیرهای برقی که موجب سد معبر شده، کمک به تکمیل پروژه میدان میوه و تره بار، بهسازی معابر و پیاده روها، پیگیری نصب مبلمان شهری در نقاط مختلف شهر، دیدار با معاون استاندار و ارائه ۲۴ درخواست و قول مساعدت دو پروژ قنات قصبه و پروژه کار آفرین به عنوان ابر پروژ اقتصادی گناباد از جمله خدماتی بود که برای آبادانی شهر گناباد انجام داده ایم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز