خبرگزاری کار ایران

بعد از شناسایی ویروس انگلیسی رخ داد؛

بازگشت محدودیت ها و تعطیلی های کرونایی به استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۶۲۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با مشاهده ویروس کرونای انگلیسی در استان و ثبت اولین فوتی بر اثر این بیماری، تعطیلی‌ها و محدویت‌های کرونایی به قزوین بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان نامدار روز جمعه با اعلام این خبر افزود: متاسفانه دیروز، یک مرد ۴۸ ساله آبیکی به علت ابتلا به کرونای انگلیسی (جهش یافته) جان باخت و نتیجه تست تعدادی از اعضای خانواده این فرد مثبت بوده اما بدون علائم هستند و در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند.

وی افزود: امکان شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان وجود دارد و شدت این بیماری بالاست بنابر این شهروندان باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

این مسئول با اشاره به بازگشت برخی محدودیت‌های کرونایی، گفت: سالن‌های عروسی، مراسم ترحیم و آرامستان ها از امروز تعطیل هستند و نمازهای جمعه در همه مناطق استان تا اطلاع بعدی اقامه نخواهند شد.

وی با اشاره به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در استان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ نفر ابتلا به کرونا و ۳۰ نفر بستری داشته‌ایم و متاسفانه میزان بسترهای استان افزایش یافته و به ۲۳۵ نفر رسیده است.

 نامدار خاطرنشان کرد: میزان ابتلاء به کرونا در استان همچنان سیر صعودی دارد و تنها راهکار مقابله با آن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که باید مورد توجه جدی شهروندان قرار داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز