خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس بسیج مستضعفان:

نگاه‌تان به خارج نباشد، ما ظرفیت تأمین زندگی عزتمندانه ۳۰۰ میلیون نفر را داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۱۷۶

جانشین رئیس بسیج مستضعفان گفت: نگاهتان به خارج نباشد، ما ظرفیت تأمین و پشتیبانی و زندگی عزتمندانه ۳۰۰ میلیون نفر را داریم. نگاهمان به درون باشد. ما مشکلات مدیریتی داریم و نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی هستیم.

به گزارش ایلنا ازهمدان ،سردار محمدحسین سپهر در سخنرانی ۲۲ بهمن در شهر همدان، اظهارکرد: در قبل از انقلاب سه میلیون مشترک در برق داشتیم، امروز ۳۴ میلیون، آبرسانی ما ۲.۷ میلیون انشعاب بود، امروز بیش از ۲۱ میلیون انشعاب داریم و تلفن ثابت ما در قبل از انقلاب ۸۵۰ هزار خط در کشور بود، امروز ۳۵.۵ میلیون خط تلفن است.

این مقام مسئول یادآور شد: در قبل از انقلاب ۳۶ هزار کیلومتر جاده داشتیم و امروز بیش از یک میلیون کیلومتر جاده داریم. ۴۵۰۰ کیلومتر راه آهن داشتیم و امروز نزدیک به ۱۴ هزار کیلومتر راه آهن داریم. صادرات غیرنفتی ما قبل از انقلاب ۵۴ میلیون دلار بود و امروز بیش از ۳۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داریم. نرخ با سوادی در قبل از انقلاب ۴۷ درصد بود، امروز نزدیک به ۹۰ درصد نرخ سواد داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز در بخش دفاعی ما سرآمد منطقه‌ایم به طوری که ایران جزو هفت کشور قدرتمند دنیاست البته به گفته آمریکایی ها ایران چهارمین قدرت نظامی دنیاست، بیان کرد: در صنعت دفاعی سلاح های پیشرفته، موشکی، پهبادها و رادارهای ما قدرت فائقه منطقه بوده و امروز اگر اراده کنیم هرگونه پایگاه آمریکایی ها در منطقه زیر کنترل و نظارت و چشمان تیز قدرتمند سپاه و ارتش ماست.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خطاب به مسئولان، افزود: در عرصه اقتصاد مقاومتی تلاش کنید به مردم خدمت کنید. مردم ولی نعمت ما هستند. مشکلات را حل کنید و از دشمن نترسید. از رهبری تبعیت کنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز