خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه مرکزی رشت در گفت‌وگو با ایلنا

امروز بسیج در تمام عرصه‌ها دشمن را به زانو درآورده است

از آنجایی که حمله امروز دشمن اقتصادی است، بسیج با تمام قدرت گوش به فرمان امام و رهبر در بحث اشتغال و تولید و بحث کیفیتی حضور گسترده پیدا کرده و در تلاش است تا میزان تولید کشور را بالا ببرد تا بتواند نقش پر رنگی در انقلاب داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در رشت هفته بسیج را به همه هموطنان و خانواده‌های شهداء و کل نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

دوهندو افزود: امام خمینی (ره) با دور نمای فکری که از دشمنان انقلاب داشتند بسیج را تشکیل دادند و چون موضع انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است، بسیج تنها نهادیست که می‌تواند همه جانبه ازانقلاب دفاع کند و چون از هر قشر و صنفی که بخواهید در سازمان بسیج در حال خدمت می‌باشند و این نشان از اتحادی همه جانبه است.

دوهندو در ادامه تصریح کرد: دشمن از هر طریقی در حال حمله به کشور است و همانطور که توسط تحریک ابر قدرت‌ها صدام جنگ را بر ایران تحمیل کرد، بسیج و بسیجیان توانستند در طی هشت سال دفاع مقدس این جنگ را مدیریت کرده و حتی نوجوان ۱۳ ساله نیزبه جنگ ایستاد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بیان داشت: دشمن در بحث جنگ نرم بر علیه اعتقادات و نظرات و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی قدم برمی دارد و بسیج با گستردگی و عزم راسخ و اراده‌ای قوی گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای ولی امر مسلمین دفاع همه جانبه بر علیه حمله اعتقادی دشمن خواهد کرد.

وی افزود: امروز در بحث بصریتی و دانشگاه‌ها و دانش آموزان و حتی مردم و همه سازمان‌ها بسیج در تمام حوزه‌ها نقش بصیرت افزایی خود را ایفا می‌کند و در همه عرصه‌ها دشمن را به زانو در آورده است.

دوهندو گفت: از آنجایی که حمله امروز دشمن اقتصادی است، بسیج با تمام قدرت گوش به فرمان امام و رهبر در بحث اشتغال و تولید و بحث کیفیتی حضور گسترده پیدا کرده و در تلاش است تا میزان تولید کشور را بالا ببرد تا بتواند نقش پر رنگی در انقلاب داشته باشد.

وی بیان داشت: هفته بسیج بهترین موقعیتی است که از زحمات و ارائه خدمات بسیج تقدیر و قدر دانی شود که بسیج جزئی از این نظام است که شعار امسال بسیج، بسیج دست قدرت خداست است.

وی در ادامه از برنامه‌های گسترده و جامع سازمان بسیج خبر داد و گفت: برنامه‌های متعددی را تدارک دیده‌ایم تا بتوانیم فرهنگ بسیجی را به نسل جدید انعکاس دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: ۶۰ الی ۷۰ برنامه گردانهای بیت المقدس و گردان‌های کوثر را در دست اجرا داریم که در روز پنجشنبه تجمع عظیم بسیجیان را خواهیم داشت تا از این طریق بتوانیم یک بار دیگر قدرت و عظمت بسیجیان را در جامعه به منسه ظهور بگذاریم.

دوهندو تصریح کرد: مردم قطعاً با بودن بسیجیان و وجود کارهای آن‌ها در قالب بسیج سازندگی و ساختن خانه‌های محرومین تحت عنوان بسیج سازندگی و یاری دادن به مردم در حوزه دانش آموزی و دانشجویی و اقشار مختلف مردم، نشست‌های مختلف بصیرتی که توسط بسیجیان برگزار خواهد شد خوشحال خواهند شد.

کد خبر : ۳۲۳۷۷۶