خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان تامین اجتماعی؛

بخشنامه حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۶۹۶

بخشنامه حذف دفترچه درمانی و استفاده از کارت ملی بیمه شدگان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات درمانی ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا از بوشهر ، با توجه به فراهم شدن امکان ارایه خدمات در بستر الکترونیک برای تمامی پزشکان و ارایه‌کنندگان خدمات تشخیصی و درمانی ،چاپ دفترچه‌های درمانی جدید از اول اسفند ماه سال 1399 متوقف می شود.

براساس بخشنامه سازمان تامین اجتماعی، از اول اسفندماه سال‌ 1399 صدور دفترچه درمانی در تمامی شعب و کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی متوقف خواهد شد و تمامی افراد تحت پوشش این سازمان می‌توانند با ارایه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه درمانی در اختیار خود از خدمات تشخیصی و درمانی مورد تعهد سازمان برخوردار شوند و در زمان مراجعه به پزشک و موسسات تشخیصی و درمانی الزامی به ارایه دفترچه درمانی از سوی بیمار نیست.

در طرح نسخه نویسی الکترونیک سازمان تامین اجتماعی تمامی پزشکان اعم از طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه نسخه الکترونیک این سازمان (ep.tamin.ir) و دریافت نام کاربری، نسبت به نسخه نویسی الکترونیک اقدام کنند.

چنانچه بیمه‌شدگان به مراکزی مراجعه کردند که به هر دلیل امکان تولید نسخه الکترونیک فراهم نبود، پزشک در سربرگ مطب، نام، کدملی و مشخصات بیمار را ثبت و بیمار با مراجعه به مراکز پاراکلینیک خدمات درمانی خود را دریافت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز