خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان:

کاهش مراجعات حضوری مردم با اجرای طرح «۳۰۷۰» به کارگزاری‌ها و شعب سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۱۳۰

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مراجعات حضوری مردم ، با اجرای طرح «۳۰۷۰» به کارگزاری ها و شعب سازمان تامین اجتماعی کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید ابراهیمی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مراجعات حضوری مردم ، با اجرای طرح «۳۰۷۰» به کارگزاری ها و شعب سازمان تامین اجتماعی کاهش یافته است.

وی افزود:  هم‌اینک ۸۰۰ هزار نفر در سیستان و بلوچستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که از ۱۹ آبان طرح« ۳۰۷۰» با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب و کارگزاری‌های این سازمان برای آنان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: کاهش این مراجعات ضمن کمک به کاهش بیماری، سبب کاهش هزینه و اتلاف وقت است و دولت الکترونیک نیز به عنوان سیاست کلی کشور اکنون در این راستا عمل می‌کند و برنامه سازمان تامین اجتماعی نیز در این جهت تعریف شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۹ خدمت نظیر پرداخت کمک هزینه ازدواج، استعلام کفالت فرزندان اناث مستمری بگیران، ابلاغ غیرحضوری احکام مطالباتی کارفرمایان، استعلام وضعیت دریافت مستمری و ارتباط بیمه ای بیمه شدگان، درخواست تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه به صورت کسری از ماه به صورت غیر حضوری انجام میشود.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی eservices.tamin.ir از نسبت به ارائه درخواست و پیگیری‌های مربوطه اقدام کنند.

ابراهیمی با اشاره به طرح نسخه الکترونیک گفت: امروز گام مهمی در تکمیل این سامانه برداشته‌ و همه ارائه‌دهندگان خدمات درمانی امکان استفاده از سامانه نسخه الکترونیک این سازمان را خواهند داشت.

وی گفت: براساس این طرح، بیمارستان‌ها نیز می‌توانند سامانه‌های خود را به سامانه نسخه الکترونیک متصل کرده و به تدریج شاهد حذف کامل دفترچه‌های کاغذی باشند.

مدیر کل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان حذف دفترچه و برنامه نسخه الکترونیک را از مهمترین اولویت‌های سازمان برشمرد و گفت: امکان نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک برای تمامی ارائه دهندگان خدمات درمانی در بستر سامانه سازمان تامین اجتماعی فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز