خبرگزاری کار ایران

فرماندار قوچان :

کاندیداهای انتخابات اگر کاری از دست‌شان بر می‌آید ، نامزد شوند /افتتاح ٧٩ پروژه عمرانی -اقتصادی در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۴۵۵

فرماندار قوچان با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در سال جدید، گفت: کاندیداها و داوطلبان انتخابات پیش رو اگر برنامه‌ای دارند و کاری از دست‌شان بر می آید، به این عرصه بیایند و ورودشان صرفا برای معروف شدن نباشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، امین رضا مرآتی در نشست خبری با اصحاب رسانه همچنین از پروژه‌های دهه فجر در قوچان خبرداد و افزود: در دهه فجر امسال  از ۷۹ پروژه با مبلغی بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان بهره‌برداری خواهد شد که  ۱۱ پروژه سرمایه گذاری با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار  و ۶۸ پروژه عمرانی با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است .

مرآتی به پروژه های شاخص اشاره کرد و افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی با ۴ پروژه و مبلغی بالغ بر۱۲ میلیارد تومان اعتبار و همچنین  اداره امور عشایری شهرستان قوچان با ۴ پروژه با تخصیص ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار و در زمینه بانک‌ها، صندوق کارآفرینی امید با ۳ پروژه و ۱۵۶ میلیون تومان توانسته بیشترین عملکرد را داشته‌ باشد.

مرآتی به لزوم دست‌یابی به اجماع برای رسیدن به توسعه اقتصادی تاکید کرد و اذعان داشت: در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی، تفاوت‌ها و نقدها باعث پویایی جامعه می‌شود در حالی که در حوزه اقتصادی محل اختلاف و تقابل نیست و در این حوزه ما به فضای حمایتی نیاز داریم و در صورت وجود اختلاف و تقابل سرمایه‌گذار گریزان خواهد شد.

وی در پاسخ به برخی انتقادات صورت گرفته مبنی بر جایگزینی مدیران غیربومی و تعویض با سابقه مدیران بومی در قوچان، اظهار کرد: در زمینه تغییر باید نگاه متعادل‌تری داشته باشیم و بدانیم تغییر مدیران امری بدیهی است. حمایت از مدیران توانمند یک اصل است اما گاهی اوقات تغییر مدیران نشانه ضعف یک مدیر نیست و در بسیاری از موارد منجر به ارتقا و یا نهایتا جابجایی مدیر در وضعیتی هم‌عرض می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز