خبرگزاری کار ایران

با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر کار انجام شد؛

افتتاح مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد رویان توس در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۲۰۵

۲۴ مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در ۲۴ استان کشور و از آن جمله، مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد رویان توس در خراسان رضوی، به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه‌ این مراسم به خبرنگاران گفت: مراکز جامع درمان اعتیاد به منظور بازتوانی و توانمندسازی معتادان توسط بخش خصوصی تأسیس شده و در آینده سمت و سوی همه‌ مراکز اقامتی به طرف این مراکز خواهد رفت.

حمیدرضا پوریوسف افزود: مرکز جامع و بازتوانی اعتیاد «رویان توس» با ظرفیت اسمی یکصد نفر تأسیس شده و این ظرفیت تا ۱۵۰ نفر قابل افزایش است.

معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی نیز در حاشیه‌ این مراسم به خبرنگاران گفت: پذیرش در این مرکز، پذیرش خاص است و مددجو زمانی پذیرش می‌شود که خودش و خانواده‌اش پذیرفته باشند که وی تصمیم گرفته یک سال تحت درمان در این مرکز قرار بگیرد و حتما دوره‌های درمان و بازتوانی را کامل کند.

حسین تنها طلب با تأکید بر اینکه شهریه‌ی یارانه‌ای مرکز به افراد بی‌بضاعت تعلق می‌گیرد گفت: اگر در مصاحبه و بررسی بهزیستی به این نتیجه برسیم که مددجو یا خانواده‌اش توانایی نسبی دارند بخشی از هزینه‌ی اقامت و درمان از خودشان گرفته می‌شود.

وی تأکید کرد: در این مراکز، شیوه‌های درمانی مختلفی به کار گرفته می‌شود که از جمله گروه درمانی توسط پاک‌شدگان قدیمی که تجربه‌های مختلف پاکی و لغزش را از سر گذرانده و به پاکی ماندگار دست یافته‌اند، است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز