خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان خبرداد:

اشتغالزایی ۱۰۰ نفر با سرمایه گذاری در کاشت زیتون در طارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۳۱۵

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، با اشاره به طرح سرمایه‌گذاری کاشت زیتون در طارم در ۲۸۰ هکتار از زمین های منطقه گفت: این طرح برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی، امروز در جمع خبرنگاران از ساخت 215 واحد مسکونی و 70 یا 80 مغازه تجاری در شهر قیدار خبر داد و گفت: اقدامات مطالعاتی و کارشناسی آن انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، ارتقای بهره‌وری موقوفات و رقبات و افزایش عواید به منظور اجرای بهینه نیات واقفان خیراندیش را از رویکردهای اصلی اوقاف و امور خیریه در حوزه اقتصادی عنوان کرد و گفت: موقوفات فرصتی برای هدایت درآمد سرمایه‌گذاران به سمت جاودانگی است.

وی به استقبال سازمان اوقاف و امور خیریه از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های ماندگار اشاره کرد و افزود: به نسبت میزان مشارکت و سرمایه به صورت توافقی از حضور بخش خصوصی در اجرای طرح‌ها استقبال می‌کنیم

این مقام مسئول به موضوع بهره وری موقاف برای ایجاد درآمد از رقبات و موقوفات اشاره کرد و گفت: احیا و فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه رقبات و موقوفات متصرفی با توجه به طرح جامع راهبردی و شناسایی مزیت‌های نسبی و اولویت‌های سرمایه‌گذاری استان از دیگر اقداماتی است که در این بخش انجام شده است.

کرمی، همچنین با اشاره به راه‌اندازی معاونت اقتصادی و بهره‌وری در این سازمان افزود: این معاونت طی چند سال گذشته آغاز به فعالیت کرده، ولی کارهای بزرگی برای اجرا دارد.

وی به پروژه‌های سرمایه‌گذاری اوقاف از جمله پروژه پیامبر اعظم (ص) 2، پروژه پیامبر اعظم (ص) یک با ایجاد 10 باب مغازه اشاره کرد و گفت: همچنین قرار است در قیدار 215 واحد مسکونی و 70 یا 80 مغازه تجاری ساخته می‌شود که کارهای مطالعاتی و کارشناسی آن انجام شده است.

کرمی گفت: یک طرح سرمایه‌گذاری دیگر بحث کاشت زیتون در طارم است که شامل 280 هکتار است که از سال قبل کلید خورده و بزودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز