خبرگزاری کار ایران

شهردار امیریه به ایلنا خبر داد:

موافقت مدیرکل اداره فرهنگ سمنان با واگذاری مجتمع فرهنگی هنری امیریه به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۷۱۴

شهردار امیریه از موافقت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با واگذاری مجتمع فرهنگی هنری امیریه به بخش خصوصی خبر داد.

 محمد عوض آبادیان شهردار امیریه  در گفت و گو با خبرنگار ایلنای سمنان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در نشست با اعضای شورای شهر و فعالین فرهنگی شهر امیریه که صبح پنج شنبه 2 بهمن ماه در محل اداره کل انجام شد اعلام آمادگی کرد تا با تاسیس موسسه ای فرهنگی هنری در بخش امیریه برای اجرای برنامه های فرهنگی هنری و توسعه فرهنگی این منطقه کمک و همکاری کند.

شهردار امیریه یادآور شد: با واگذاری این مجتمع به بخش خصوصی با انجام مراحل قانونی و کمک گرفتن از خیرین می توان این مجتمع را تکمیل و در خدمت توسعه فرهنگی این منطقه قرار داد.

محمد عوض آبادیان تصریح کرد: مجتمع فرهنگی هنری امیریه در سال 1389 کلنگ زنی که عملیات اجرایی آن از سال 1393 شروع شد و از سال 1395 به بعد هیچ گونه اعتباری به آن تخصیص داده نشد.

او اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت 1200 متر مربع بنا گردیده است و در حال حاضر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار امیریه ادامه داد: با موافقت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان و انجام تشریفات قانونی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ادامه عملیات ساخت و ساز این مجتمع آغاز می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز