خبرگزاری کار ایران

مشاور وزیر ارتباطات در سمنان مطرح کرد:

تداوم فعالیت پارک اقتصاد دیجیتال سمنان چالش جدی وزارت ارتباطات

کد خبر : ۱۰۲۷۰۹۱

مشاور وزیر ارتباطات و رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان کرد: برنامه‌ریزی عملیاتی برای تداوم فعالیت پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در آینده یکی از چالش‌های جدی وزارت ارتباطات محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدصدیق دامغانی زاده مشاور وزیر و رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: پروژه پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین چالش ما این است که در این پارک چه کار می‌خواهیم بکنیم، یادآور شد: اینکه تجهیزات خریداری شود ولی بعد از افتتاح درب پارک بسته شود یک فاجعه است.

دامغانی زاده ضمن بیان اینکه خریداری تجهیزات و عدم بهره‌برداری عملیاتی از فضای پارک یک فاجعه است تصریح کرد: در حال حاضر چهار پروژه پارک اقتصاد دیجیتال در سطح کشور در دست اجرا است . 

مشاور وزیر ارتباطات اظهار داشت: تولید محتوای فرهنگی و توسعه نقش فناوری اطلاعات در کشاورزی و تولید مواد غذایی ازجمله رویکردهای مهمی است که در این پروژه‌ها دنبال می‌شود.

وی به توسعه کشاورزی در استان‌های کم آب به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های محوری در این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: تولید و صادرات محتوای فرهنگی که هم می‌توان از آن ثروت آفرینی کرد و هم اقتدار کشور را در جهان نمایش داد از دیگر اهدافی است که در فعالیت این پارک‌ها دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز