خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان اردبیل خبر داد:

ثبت بیش از 2 میلیون تماس با شماره امداد و نجات هلال احمر در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۰۸۴

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ثبت بیش از 2 میلیون و 364 هزار تماس با 112 اردبیل در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهزاد نواختی مقدم با اشاره به اینکه 112 یک شماره بین‌المللی بوده و به عنوان شماره ملّی امداد و نجات در کشور است، گفت: در 9 ماهه سال جاری دو میلیون و 364  هزار و 349 تماس با مرکز پاسخگویی اضطراری انجام گرفته است.

او با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شماره اضطراری، گفت: یکی از ویژگی‌های این شماره این است که با تلفن همراه بدون سیم کارت نیز امکان برقراری تماس با 112 امکان‌پذیر است. 

نواختی مقدم افزود: واحد کنترل و هماهنگی عملیات معاونت امداد و نجات استان به منظور تسهیل در امر اطلاع رسانی و آسایش بیش تر افراد، با شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت ۲۴ ساعته پاسخ گو و آماده دریافت حوادث و سوانح است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: در حال حاضر سامانه ندای امداد 112 در تمامی مناطق استان اردبیل فعال بوده و شامل بخش های اعلام حادثه -  خود امدادی و کمک های اولیه- آشنایی با حوادث، سوانح و اصول ایمنی - آشنایی با کیف امداد و نجات خانواده - ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات  است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز