خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه :

تعداد زمین‌های چمن اختصاص یافته به فوتبال زنان فاجعه است/ مدیریت ورزش توجهی به فوتبال بانوان ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۰۰۴

نایب رئیس فوتبال بانوان استان گفت: در سال‌های اخیر تعداد زیادی چمن طبیعی و مصنوعی در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیده است اما بانوان استان قابلیت و ظرفیت استفاده از بسیاری از آنها را ندارند و عدم استفاده از این تعداد از زمین واقعا ظلم در حق بانوان وفاجعه است.

بهناز ایوانی در گفت و گو با ایلنا  گفت: در منطقه اورامات زمین چمن مصنوعی زیادی احداث شده  اما هیچ یک از آنها برای استفاده بانوان مناسب نیست و این در حالی است که در این منطقه ما بازیکنان، مربیان و استعدادهای بسیار خوبی در سطح ملی داریم اما نمی توانیم از آنها استفاده کنیم.

ایوانی ادامه داد: تنها زمین چمن مناسبی که در سطح استان برای استفاده بانوان مهیا است، زمین چمن مجموعه کوثر در شهر کرمانشاه است که بیش از بیست سال قبل و با توجه به ظرفیت ها و جمعیت آن زمان احداث شده و هم اکنون به بخش خصوصی واگذار شده است.

نایب رئیس هیات فوتبال استان خاطرنشان کرد: مدیریت ورزش استان هنوز به وعده های خود در خصوص تقبل هزینه و جوایز موفقیت تیم های دختران در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر بعد از 15 ماه عمل نکرده است و هرچند مبلغ مورد بحث بسیار ناچیز است ما از اعطای آن خوداری می کند.

او با اشاره به عدم توجه رسانه های استان به فوتبال بانوان گفت: در فوتبال بانوان استان، بهترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال، فوتسال و بهترین مربیان کشور وجود دارد اما  اخبار آنها از طرف رسانه های استان هم به خوبی پوشش داده نمی شوند.

ایوانی یادآور شد: عدم توجه به فوتبال بانوان باعث شده که بسیاری از استعدادهای این رشته رنج دوری از خانواده را به جان بخرند و در استان های دیگر به فعالیت بپردازند، آقایان مدیرکل خود شما راضی هستید که همسر و دختر شما در این شرایط سخت فعالیت کند؟

او با گله از عدم عدالت در احداث زمین‌ها  و هزینه ها گفت: یک زمانی امکاناتی برای همه  رشته های  ورزشی وجود ندارد که هیچ گله و شکایتی هم  نیست اما یک زمانی استاندار از نیت چند میلیاردی برای خرید تیم لیگ  می‌گوید و مدیرکل ورزش استان هم  خبر  از احداث چندین زمین طبیعی و مصنوعی در سال گذشته در فوتبال می دهد که بانوان از آنها هیچ بهره ای ندارند.

ایوانی با خواهش از مدیران استان گفت: نمی دانم چه کسانی به این مدیران مشاوره می دهند و نقش کارشناس فوتبال را بازی می کنند اما بانوان فوتبالی استان واقعا شرایط بسیار سختی را تحمل می‌کنند و از مدیران استان و ورزش خواهش می کنم به خاطر خدا هم که شده   دست از این تبعیض بردارند و ذره ای به فوتبال بانوان توجه کنند.

او ادامه داد: موفقیت مکرر بانوان فوتبالی استان در مسابقات مختلف،حضور چندین بازیکن در لیگ برتر و هزینه بسیار پایین تیم داری در بخش بانوان خود می تواند دلیلی کافی باشد تا بخشی از هزینه ها و زیرساخت های در نظر گرفته در استان که استاندار کرمانشاه و مدیرکل ورزش و جوانان در مورد آنها سخن می گوید ، را متوجه بانوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز