خبرگزاری کار ایران

آقازاده خبر داد؛

ادامه منع ترددهای شبانه در استان مرکزی تا اطلاع بعد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۷۱۵

استاندار مرکزی گفت: در شهرهای نارنجی و زرد همچنان منع ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ادامه دارد و این ممنوعیت ها را در هفته جاری نیز خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی آقازاده در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی، افزود: در هفته های اخیر در راستای کاهش ابتلا به کرونا موفقیت های بسیاری کسب شده که این موفقیت ها، روند کاهشی ابتلا، بستری و فوت را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: هفته چهارم آذرماه وضعیت بهتری نسبت به قبل داشت و امروز نیز شرایط بهتری را نسبت به هفته چهارم آذرماه تجربه کردیم و روند کاهشی را با مشارکت مردم پیش می بریم که این همکاری قابل قدردانی است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: اگر بخواهیم مغازه ای بسته نشود و فعالیت های اقتصادی تعطیل مجدد فعال شود، مستلزم تلاش و همکاری مردم است و باید این همکاری ها ادامه یابد.

آقازاده تصریح کرد: آثار مربوط به شب یلدا تا یک هفته آینده مشخص می شود، چرا که همه مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را دنبال کردند و استمرار این وضعیت خوب و امیدبخش در استان مرکزی به همکاری و مشارکت مردم و ستاد مدیریت بیماری کرونا باز می گردد.

وی بیان داشت: در باره مناسبت های پیش رو همانند ایام فاطمیه نیز مراسم عزاداری حضرت زهرا (س  باید در جمع خانوادگی برگزار شود و در این راستا توصیه می کنیم مردم اکیداً در تجمعات شرکت نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز