خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

بندر شهید رجایی از مزیت خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است/ آمادگی کامل در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران در استان هرمزگان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۰۲۴

استاندار هرمزگان، مزیت های بندر شهید رجایی برای سرمایه‌گذاری را بسیار خوب و مناسب برشمرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فریدون همتی در مراسم امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در اراضی 2400 هکتاری بندر شهید رجایی که با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بندرعباس با داشتن ظرفیت‌های تولید، ایجاد ارزش افزوده، صادرات، دسترسی به آب های آزاد و زیرساخت‌هایی مناسب، از مزیت های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

وی با اشاره به آمادگی کامل مجموعه مدیریت استان هرمزگان در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران، ادامه داد: ضمن استقبال از حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در هرمزگان، تسهیلات و شرایط مناسب را برای فعالیت آنها فراهم می‌کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: با امضای این تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری، شاهد ایجاد اشتغال بیشتر در استان خواهیم بود و نسل جدید بنادر در بندر شهید رجایی ایجاد خواهد شد.

همتی تصریح کرد: این اقدامات گام مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به توانمندی داخلی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان هرمزگان، بیان کرد: نرخ مشارکت اقتصادی در استان هرمزگان بیش از 50 درصد است، در حالی که متوسط کشوری این نرخ، 39 درصد است.

 با امضای این تفاهم‌نامه، 100 هزار میلیارد ریال و 800 میلیون یورو سرمایه‌گذاری در اراضی 2400 هکتاری بندر شهید رجایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز