خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی:

پرستاران با ایثار و همت مهربانانه خود کشور را بیمه کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۹۸

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی گفت: پرستاران با ایثار و همت مهربانانه خود کشور را بیمه کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مالک رحمتی با حضور در میان جمعی از سرپرستاران بیمارستان رضوی ضمن تبریک به مناسبت سال‌روز ولادت حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت مقام پرستاران و ابلاغ قدردانی تولیت آستان قدس رضوی از این قشر زحمتکش، اظهار کرد: حقیقتا این ایده که سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) به‌عنوان روز پرستار نامگذاری شود بسیار هوشمندانه و دقیق بوده است چرا که وقتی به زندگی سراسر نور و ایثار آن حضرت می‌نگریم، به ویژگی‌های نابی دست می‌یابیم که ناشی از زمان‌شناسی، تصمیم و اقدام به موقع  آن حضرت بوده است.

وی تصریح کرد: پرستاران این مرز و بوم در بحرانی‌ترین شرایط که بسیاری از مردم سردرگم بوده‌اند و از مدیریت امور به دلیل ترس از جان شانه خالی می‌کردند، در صحنه حضور داشته و خط مقدم جبهه سلامت را با صلابت و مقاومت تمام حفظ کرده‌اند و یک بار دیگر ایثار اجتماعی را به نمایش گذاشتند.

وی همچنین گفت: برخی اقدامات بی‌سابقه در حوزه جراحی قلب کودکان تازه متولد شده در این مرکز انجام می‌شود که مایه مباهات مجموعه آستان قدس رضوی است و این مصداق بارز «ما می‌توانیم» است که این بیمارستان با داشتن پزشکان و پرستاران حاذق از خود بروز داده‌اند.

وی افزود: بیمارستان رضوی در نوع خود در بسیاری از موارد در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و این آرمان‌‌گرایی و حرکت به سمت قله‌های تعالی و پیشرفت نباید کند یا متوقف شود و به همین منظور، مدیرعامل این بیمارستان را به‌ جهت سابقه درخشان در مدیریت بیمارستانی به‌عنوان مدیر گروه سلامت و درمان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی منصوب کرده‌ایم تا با حفظ زنجیره ارزش این گروه و مؤسسات تابعه آن، مؤسسات فعال در این زمینه را بهره‌ور کرده و شاهد زنجیره ارزشی کارآمد و اثربخش در گروه سلامت و درمانی آستان قدس رضوی باشیم.

رحمتی اظهار کرد: با عملیاتی‌شدن این تصمیم کارشناسی شده امیدواریم با ارتقاء سطح علمی مؤسسات تابعه که در شهرهای مختلف احداث و راه‌اندازی شده، شاهد تحول اساسی و رشد و تعالی آنها باشیم.

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با نوید اینکه به زودی شاهد اخبار خوشی در حوزه تولید کیت‌های تشخیصی و مراقبت‌های ویژه درمانی در زمان کرونا خواهیم بود، بیان کرد: امیدوارم در این گروه فعالیت‌ها را به حد استاندارد خود رسانده و بتوانیم در سال آینده گزارش قابل توجهی از فعالیت ‌های شاخص این گروه به مردم عزیز ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز