خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی انجام شد؛

تودیع و معارفه معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج/ قیومی سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۰۱۱

در آیینی با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دبیر شورای تحول قضایی از خدمات جواد یاوری در مجتمع شهید بهشتی (باغستان) تقدیر و به جای وی محمد قیومی معرفی شد.

به گزارش ایلنا از البرز طی مراسم تودیع و معارفه، جای جواد یاوری را در معاونت دادستانی کرج و سرپرستی مجتمع قضایی شهید بهشتی (باغستان) محمد قیومی گرفت که پیشتر دادستان نظرآباد بود.

یاوری نیز اخیر توسط رئیس کل دادگستری استان به عنوان معاون قضایی رئیس کل منصوب شده و متصدی مسئولیت اولین «معاونت پیگیری پرونده های خاص دادگستری کل استان البرز» شد.

حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در این آیین که با رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونا به صورت مختصر برگزار شد از عملکرد یاوری در جایگاه معاونت دادستانی کرج تقدیر کرد و گفت: با توجه به حاکم بودن روحیه و اعتقاد به گردش مدیران و نیروها در دادسراها و دادگستری‌های استان، آقای یاوری ارتقا یافته و به عنوان معاون رئیس کل دادگستری استان منصوب شد.

او با تشریح برنامه های دادسرای عمومی و انقلاب کرج به منظور تحقق محورهای سند تحول قضایی متذکر شد: آنچه در یکسال اخیر بوده ریل گذاری برای شروع حرکت است که امیدواریم در سال جدید شاهد ارتقای عملکرد کمی و کیفی دادسرا باشیم.

مددی با یادآوری انتظارات از معاونان دادستان، از قیومی خواست در راستای اجرای برنامه های تحولی قوه قضائیه و دادگستری استان حرکت کرده و ارتقای عملکرد را به این مجموعه به ارمغان آورد.

او اضافه کرد: هدف ارتقای عملکرد، ارائه خدمات مطلوب به مردم است و هر موقع مردم احساس آرامش و امنیت داشتند نشانه این است که ما به وظیفه خودمان به درستی عمل کرده‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز