خبرگزاری کار ایران

نمایده مردم اهر در مجلس خواستار شد؛

ضرورت افزایش امکانات بیمارستان اهر/ معیشت و درآمد کادر درمان بسیار بد واندک است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۴۶۸

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با گلایه از کمبود امکانات و نیروی پرستاری در بیمارستان «باقرالعلوم» اهر گفت: معیشت و درآمد کادر درمان در مقایسه با خدمات‌رسانی آنان بسیار بد و اندک است، از این‌رو مجلس از طرح و لوایحی که بتواند از مشکلات کادر درمان بکاهد، حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهر،احمد محرم‌زاده در آیین تجلیل از پرستاران اهر افزود: سختی شغل و زحمات کادر درمان به خصوص پرستاران در شرایط کرونایی مضاعف‌ شده است و کادر درمان در این شرایط در خط مقدم جبهه نبرد با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند.

او  با گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت شهرستان اهر و منطقه ارسباران اظهار کرد: هر پزشک و پرستاری که در مقابله با کرونا به فیض شهادت نائل شده، در واقع سرمایه‌ای است که آن را از دست داده‌ایم.

محرم‌زاده با بیان این‌که پرستاری که شب‌ها و در شرایط کرونایی دقیقه‌ای خواب ندارد، قابل ستایش است، افزود: نمایندگان مجلس وظیفه دارند تا در سنگر پارلمان از حق و حقوق پرستاران دفاع کنند.

او  گفت: پرستاران شاغل در بیمارستان‌های اهر و هریس در مقایسه با برخی شهرستان‌ها با کمترین تجهیزات و امکانات به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز