خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد دانشگاهی استان:

طرح توسعه مشاغل خانگی در قزوین اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۵۳۰

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: فاز نخست طرح توسعه مشاغل خانگی با کمک و همراهی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین به پایان رسیده و به بخش دوم و سوم راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فرشاد پیله چی اظهار کرد: در فاز دوم این طرح به موضوعات آموزشی و توانمندسازی متقاضیان در ۲ بخش عمومی و تخصصی پرداخته می‌شود و در فاز سوم هم با کمک پیشران‌ها و متخصصان حوزه‌های کسب و کار، اتصال به بازار انجام خواهد شد.

 رئیس جهاد دانشگاهی استان ادامه داد: تا به امروز با کمک اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یک هزار و ۶۵۰ نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی استان قزوین ثبت نام کرده‌اند که این آمار بیشتر از ظرفیت تعیین شده از سوی جهاد دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد و علاقه مندان می‌توانند جهت مشارکت در این طرح ثبت نام کنند، گفت: ظرفیت استان قزوین برای شرکت در این طرح یک هزار و ۵۰۰ نفر پیش بینی شده بود ولی علاقه مندان باز هم می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

پیله چی افزود: با توجه به اینکه ممکن است تعدادی از متقاضیان در پایش اولیه و در بین کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای انصراف دهند، ثبت نام خارج از ظرفیت در استان قزوین همچنان ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند در این طرح در مشاغل مختلفی از جمله خیاطی، بسته بندی، ترجمه، قالی بافی و فرش بافی شرکت کنند، بیان کرد: از خیران، کارآفرینان و کسانی که در زمینه ایجاد اشتغال توانایی دارند درخواست داریم که در این طرح شرکت کنند و برای توسعه مشاغل خانگی در استان قزوین گام بردارند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.inhb.ir با شرایط ثبت نام در این طرح آشنا شوند، اضافه کرد: حضور موسسه‌های خیریه و کارآفرینان در این طرح از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم شاهد حضور حداکثری آنها در این طرح باشیم.

طرح توسعه مشاغل خانگی با هدف ایجاد اشتغال برای ۵۴ هزار نفر در کشور در حال اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز