خبرگزاری کار ایران

در خطبه های نماز مطرح شد؛

امام جمعه جیرفت خواستار پاسخگویی کارشناسانه به دغدغه‌های مردم شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۵۰

امام جمعه جیرفت بر لزوم پاسخگویی کارشناسی متولیان طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین "رضا سعادت فر" امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با اشاره به دغذغه‌های مردمی در این شهرستان و جنوب کرمان گفت: یکی از دغدغه‌ها و مسائل مردم جیرفت و جنوب استان کرمان مسئله‌ انتقال آب است که مسئولان در سطح استان و کشور باید به آنها توجه داشته باشند و به مردم جوابی کارشناسی و قانع کننده بدهند زیرا مردم فهیم این منطقه تابع کار قانونی و کارشناسی هستند و نه اینکه چند نفر سیاسی در تهران برای‌شان تعیین تکلیف کنند. 

وی تکریم مردم را با اقدامات  قانونمند از مسئولان خواستار شد و افزود: مردم احترام دارند و با فهم و شعور هستند و پای آرمان های انقلاب شهید تقدیم کرده‌اند و امروز این مردم از شما سئوال دارند که آیا این طرح به مصلحت آنها است یا نه و بیایید با مردم و خواص صادقانه صحبت کنید. 

امام جمعه جیرفت در ادامه بیان مطالبات مردم و روشنگری توسط صداو سیما را متذکر شد و اظهار کرد: دومین نکته و مطالبه مردم از صدا و سیما این است که رسالتش روشنگری و مطالبه گری است و مردم جنوب کرمان با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر درخواست دارند که جلسات روشنگرانه در صدا و سیما برگزار شود. 

سعادت فر  مطالبه مردم از نمایندگان مجلس را در منطقه جازموریان از دیگر خواسته هایی عنوان کرد که مورد نیاز است و گفت: انتظار این است یک گروه حقیقت یاب با محوریت نمایندگان تشکیل  و نتیجه را برای مردم اطلاع رسانی کنند. 

امام جمعه جیرفت بر ورود حقوقی قوه قضاییه به طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود تاکید کرد و گفت: اگر در این طرح بودجه‌ها به جا هزینه شده اند اطلاع رسانی شود و اگر بیت المال حیف و میل شده است با کسانی که سهم داشتند برخورد شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز