خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست هم‌اندیشی تامین اجتماعی بوشهر درباره نحوه اجرای طرح ملی۳۰۷۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۴۴۶

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت : استقرار طرح ۳۰۷۰ منشا تحول بسیاری در سطح سازمان و در نزد مخاطبان آن است .

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر ، عبداله شیرکوند صبح امروز پنج شنبه 20 آذر 1399 در نشست هم‌اندیشی با روسا و کارشناسان استان ،در خصوص نحوه اجرای طرح ملی ۳۰۷۰ گفت : با اجرای طرح ۳۰۷۰ در سازمان تامین اجتماعی قرار است تا پایان بهمن ماه سال جاری، بخش مهمی از فرایندهای ارائه خدمات در این سازمان غیرحضوری شود.

وی افزود: با غیرحضوری شدن ۳۰ خدمت از ۹۶ میلیون مراجعه‌ حضوری، بیش از ۷۰ میلیون بار مراجعه در سال کاسته خواهد شد.

مدیر کل تامین اجتماعی ، با اشاره به طرح ۳۰۷۰ آن را طرحی مهم و تحولگرا در توسعه سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: با اجرای این طرح برای استفاده از بسیاری خدمات و انجام بخش عمده امور بیمه‌ای، نیاز به مراجعه حضوری بود و این تحول بزرگ در ارائه خدمات به جامعه ۴۴ میلیون نفر تاثیر و پیامدهای مثبت اجتماعی، فرهنگی و روانی بسیاری در پی خواهد داشت.

شیرکوند با اشاره به سیر تحولات تاریخی در سازمان، تاثیرگذاری و پیامدهای ویروس کرونا و واکاوی اهمیت اجرای طرح ۳۰۷۰ در آینده را مورد بررسی قرار داد و گفت: بی شک استقرار طرح ۳۰۷۰ منشا تحول بسیاری در سطح سازمان و در نزد مخاطبان آن است و هرچه سازمان تامین اجتماعی در کارهای زیربنایی، موفق‌تر عمل کند، چشم‌انداز و آینده درخشان‌تری پیش روی کارکنان و مخاطبان خواهد داشت.

شیرکوند افزود :کاهش این مراجعات ضمن کمک به کاهش بیماری، سبب کاهش هزینه و اتلاف وقت است و دولت الکترونیک نیز به عنوان سیاست کلی کشور اکنون در این راستا عمل می‌کند و برنامه سازمان تامین اجتماعی نیز در این جهت تعریف شده است.

وی نقش مشاوران در راهبری و هدایت امور طرح ۳۰۷۰ در شعب را بسیار اثرگذار و تعیین‌کننده توصیف نمود و گفت: فضای کار مشاوران به دو محیط درون و برون از شعب تقسیم می‌ شود و وظیفه دارند در قدم اول ضمن تعامل، واکاوی و آگاه‌سازی طرح ۳۰۷۰ در داخل شعبه؛ هم‌افزایی طرح در نزد همه کارکنان را نیز توسعه دهند.

شیرکوند ادامه داد :  در گام بعدی برقراری ارتباط و تعامل سازنده با انجمن‌ها، کانون، تشکیلات بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان، کارگاه‌های بزرگ و… جهت آگاه‌سازی و اثربخشی این طرح ملی است که نقش تعیین‌کننده‌ای در اهداف سازمانی دارد که بستر لازم آن ، بصورت آموزش مجازی جهت مخاطبین سازمان فراهم شده است .

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در این نشست تاکید کرد: نقش واحدهای اطلاع رسانی ، ارتباطات مردمی ، فناوری اطلاعات و پشتیبانی در توسعه طرح ملی ۳۰۷۰ بسیار حساس و پراهمیت است.

در این جلسه ،کارگروه طرح ۳۰۷۰ با حضور کارکنان حوزه های مختلف تشکیل شد و مقرر شد ، بمنظور آگاه سازی ،در همه شعب تامین اجتماعی استان، میز خدمت غیرحضوری فعالیت خود را آغاز کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز