خبرگزاری کار ایران

در نشست شورای سلامت شهرستان مطرح شد؛

تأکید سالاری بر بهره‌برداری از CT اسکن بیمارستان صومعه‌سرا پیش از دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۹۳۰

در نشست شورای سلامت شهرستان صومعه‌سرا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر بهره‌برداری از CT اسکن بیمارستان این شهرستان پیش از دهه فجر تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، نشست شورای سلامت شهرستان صومعه‌سرا با حضور ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس و مهندس سیدجلال سیدمحمدی، فرماندار شهرستان صومعه‌سرا در سالن اجلاس این فرمانداری برگزار شد.

سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با برشمردن برخی از اقدامات طی یک سال اخیر، اظهار کرد: ۶ دستگاه CT اسکن وارد گیلان شده که حداقل ارزش ریالی هرکدام آنها حدود پنج میلیارد تومان است.

وی با اشاره به مزیت راه‌اندازی CT اسکن در بیمارستان‌های شهرستانی، افزود: با راه‌اندازی این دستگاه‌ها از ارجاع بیماران به مرکز استان و همچنین هدایت به سمت مراکز خصوصی جلوگیری شده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با برشمردن سایر اقدامات حوزه سلامت در گیلان، گفت: ۱۱ دستگاه اکسیژن‌ساز، ۸۵۰ قلم تجهیزات پزشکی، راه‌اندازی دو بیمارستان در لنگرود و تالش در کنار سایر اقدامات زیرساختی و توسعه‌ای در گیلان طی یک سال اخیر فراهم‌شده است.

تعریف ردیف بودجه برای احداث بیمارستان رازی و پورسینا

وی با تأکید بر اینکه باید فضای فیزیکی درمان در استان به‌ویژه در مرکز استان توسعه پیدا کند، گفت: بیمارستان رازی و پورسینا با توجه به بافت قدیمی‌شان به همت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت بهداشت در ردیف بودجه ملی برای احداث قرار گرفتند.

سالاری با تأکید بر تسریع در تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت در شهرستان صومعه‌سرا، گفت: CT اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر باید قبل از دهه مبارک فجر راه‌اندازی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به رویکرد وزارت بهداشت مبنی بر اتمام تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت تا پایان سال، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در گیلان به‌ویژه در شهرستان صومعه‌سرا علاوه بر دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی موجب افزایش درامد اختصاصی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز