خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان خبرداد:

تولد یک نوزاد در خودروی اورژانس قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۷۷۶

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین از تولد نوزاد در خودروی اورژانس در حال انتقال مادر باردار به بیمارستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سهیل سلطانی با اعلام این خبر گفت: بامداد امروز، طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس قزوین، خبر شروع دردهای زایمانی مادر باردار اعلام شد که بلافاصله نیروهای پایگاه صفا شهر قزوین به محل گزارش شده، حرکت کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث استان بیان کرد: پس از رسیدن تیم اعزامی به محل، وضعیت مادر بررسی شد که افزایش دردها خبر از وقوع زایمان قریب الوقوع می‌داد.

سلطانی افزود: کارشناسان اورژانس بلافاصله با آماده کردن شرایط زایمان و ضمن ارتباط با پزشک مرکز و انجام مشاوره، اقدامات لازم را برای انجام زایمان فراهم کردند و خوشبختانه نوزاد در داخل آمبولانس متولد شد و با بریدن بند ناف و ساکشن ترشحات دهان و گرم نگهداشتن، فرایند زایمان کامل شد.

وی ادامه داد: در نهایت مادر و نوزاد در شرایط خوب به بیمارستان تامین اجتماعی استان قزوین منتقل شدند.

این مسئول تصریح کرد: این نوزاد، فرزند دوم دختر از مادر ۳۳ ساله بود که با حضور به موقع کارشناسان اورژانس متشکل از مجتبی عجمی و امیر حسین پورحسن با سلامت کامل به بیمارستان انتقال یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز