خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان:

هفت هزار ساعت آموزش به مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی قزوین ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۳۲۵

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان قزوین در سال جاری هفت هزار و ۱۲۵ نفر ساعت آموزش دیده‌اند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سیروس صارمی اظهار کرد: این آموزش‌ها با هدف بروزرسانی دانش و اطلاعات مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان قزوین ارائه و برگزار شده اند.

مدیرکل استاندارد استان ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا برخی از این آموزش‌ها به شکل مجازی بوده و دوره‌های حضوری نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

صارمی افزود: پیشرفت روزافزون دانش، فناوری، تنوع تولید و تغییر در تولیدات و خدمات، بروزرسانی دانش و اطلاعات مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی برای نظارت بر رعایت استانداردها را ضروری کرده است.

وی، استاندارد را یک دانش تخصصی دانست و با اشاره به اهمیت آموزش‌ها در این حوزه، گفت: اگر کارشناسان و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی از دانش کافی و روز برخوردار نباشند، ممکن است کالاها و خدمات نامرغوب تولید و به جامعه ارایه شود که ایمنی و سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد.

این مسئول همچنین از برگزاری ۶۶ نفر ساعت آموزش برای کارشناسان استاندارد در سال جاری خبر داد و افزود: این آموزش ها، کارشناسان استاندارد را برای انجام بهتر وظایف خود یاری می کند.

مدیرکل استاندارد استان یادآور شد: امسال همچنین در راستای بروزرسانی دانش و اطلاعات حوزه استاندارد و ترویج فرهنگ استاندارد، پنج هزار و ۳۴۶ نفر ساعت آموزش برون سازی نیز از سوی اداره کل استاندارد استان به جامعه هدف ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز