خبرگزاری کار ایران

رئیس کارگروه حمل‌ و نقل ستاد مقابله با کرونای استان:

قزوینی‌ها بیش از سه هزار جریمه ۲۰۰ هزار تومانی دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۲۰۴

رئیس کارگروه حمل‌و نقل و ترافیک ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در استان قزوین سه هزار و ۵۰۰ برگ جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در شهرهای استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی فرخزاد اظهار کرد: با اجرای این طرح، فرمانداران درخواست صدور حدود هشت هزار مجوز تردد بین شهری و درون شهری را داشتند که حدود سه هزار و ۸۰۰ درخواست به پلیس راه استان ارسال شد و سه هزار فقره مورد پذیرش قرار گرفت.

 رئیس کارگروه حمل‌ و نقل ستاد مقابله با کرونای استان اضافه کرد: در تردد بین شهری، موضوع ۵۰ درصد ظرفیت ناوگان طبق دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت می‌شود فقط یک مورد، واگن‌های اتوبوسی قزوین به تهران، این موضوع را رعایت نمی‌کردند که بعد از بازدید بر رعایت آن تاکید شد.

فرخزاد در خصوص منع تردد بین شهری، گفت: پلیس راه استان با تاکیدات صورت گرفته موضوع منع تردد بین شهری را شروع کرده ‌است ولی قرار شد ورود جدی‌تری برای منع تردد بین شهری با پلاک‌های غیربومی در ورودی شهرها داشته باشد.

بعد از اجرای طرح مدیریت هوشمند مقابله با محدودیت‌ها در استان، پنج شهر تاکستان، قزوین، البرز، بوئین زهرا و آبیک در وضعیت قرمز و شهر آوج در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز