خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز مطرح کرد:

تشکیل کارگروهی‌جهت شناسایی‌مشکلات بنیاد شهید و تقویت زیرساخت‌های ارئه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۸۹۹

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای اجرای طرح سپاس از تشکیل کارگروهی ویژه جهت شناسایی مشکلات بنیاد و تقویت زیرساخت های ارئه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سلیمان رستمیان امروز در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا؛ خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مظهر قدرت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امروز پشتوانه کشور و پیشقراول دفاع از آرمان‌های انقلاب هستند که سال‌هاست با ایثارگری پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

رستمیان افزود: دعای خیر خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران همچون دوران دفاع مقدس؛ همواره بدرقه راه کارگزاران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود تا خدمتگزاران مردم؛ شرمنده خون شهدا نباشند. 

مشاور ایثارگران استانداری البرز در ادامه به نقش بنیاد در برابر دفاع از آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت:  بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی برخاسته از دل انقلاب و مهم‌ترین نهادی است که با انقلاب متولدشده که دارای قداست و جایگاهی ارزنده است، تک‌تک کارکنان بنیاد سربازی تمام‌عیار برای انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب هستند.

وی تصریح کر: خدمت به ایثارگران، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز بخش مهم وظایف کارکنان بنیاد است که باید با نسبت به آن اعتقاد و ایمان کامل داشته باشند، ما امروز در جایگاه خود مسئولیم و در آخرت باید جوابگوی شهدا باشیم، خدمت در بنیاد و نوکری  ایثارگران عین خدمت به کشور و انقلاب است چراکه ایثارگران در نوک پیکان انقلاب قرار دارند و ذخیره‌ای ارزشمند برای کشور هستند.

رستمیان به لزوم برنامه‌ریزی جهت اجرای طرح سپاس تأکید کرد و گفت: بنای طرح سپاس احوال‌پرسی از ایثارگران و رفع مشکلات این عزیزان است، به حمدالله اجرای این طرح از زمان شیوع بیماری کرونا تا به امروز به همت خادمین شهدا به‌صورت تماس‌های تلفنی ادامه پیداکرده است.

وی افزود: معاونین و کارکنان بنیاد با یک برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند ضمن ادامه تماس‌های تلفنی با هماهنگی قبلی با ایثارگران و نفرات محدود و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی با  حضور در منزل این بزرگواران ضمن احوال‌پرسی، مشکلات خانواده‌ها را بررسی تا ایثارگران از مراجعات حضوری به بنیاد پرهیز کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر به رفع مشکلات موجود در بنیاد برای ارائه خدمات بهتر به ایثارگران اشاره کرد و گفت: با تشکیل کارگروهی باید مشکلات موجود  شناسایی و با رفع آن بستر ارائه خدمات به ایثارگران ازجمله خدمات الکترونیکی و غیرحضوری تقویت شود.

رستمیان افزود: معاونین بنیاد با برگزاری جلسات تخصصی، شناسایی نقاط ضعف و قوت بیناد و یک برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برنامه‌های باقی‌مانده و پیش روی بنیاد تا پایان سال را به‌طور دقیق اجرا و با سرکشی به ادارات تابعه مشکلات بنیاد علی‌الخصوص ایثارگران را شناسایی و مرتفع کنند تا خدایی ناکرده مشکلی درروند خدمت‌رسانی به جامعه هدف به وجود نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز