خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بسکتبال استان:

تیم بسکتبال شهرداری قزوین امروز به مصاف حریف می رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۶۸۷

رئیس هیات بسکتبال استان قزوین گفت: دیدار معوقه تیم‌های شهرداری قزوین - رعد پدافند هوایی مشهد در چارچوب هفته دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امروز در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی از امروز آغاز می‌شود که به دلیل کرونا و آلوده شدن بازیکنان برخی تیم‌ها به این ویروس، تعدادی از دیدارها لغو شده بود.

رئیس هیات بسکتبال استان افزود: این دیدارها از امروز به مدت یک هفته با برگزاری ۹ دیدار معوقه پیگیری خواهد شد.

خانپور ادامه داد: مردان بلندقامت استان در گروه الف لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند و تاکنون یک برد و ۲ امتیاز را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

او با اشاره به پیگیری دیدارهای نماینده استان در لیگ برتر بسکتبال بانوان، بیان کرد: روز گذشته در حساس‌ترین بازی لیگ برتر بسکتبال بانوان، نفت آبادان مقابل نماینده استان پیروز شد.

این مسئول ورزشی یادآور شد: در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه بی، شهرداری قزوین و پالایش نفت آبادان در تهران مقابل هم قرار گرفتند.

رئیس هیات بسکتبال استان خاطرنشان کرد: در این بازی، کوارتر اول، تیم قزوین عملکرد بهتری داشت اما در نهایت، تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه ۸۱ بر ۶۹ بر شهرداری قزوین غلبه کرد و به صدرنشینی دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز