خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور کاشمر خبر داد:

خلوتی معابر در روزهای کرونایی و افزایش تصادفات شهری در کاشمر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۳۷۰

رئیس پلیس راهور شهرستان کاشمر با اشاره به خلوتی خیابان‌ها نسبت به افزایش سرعت برخی از وسایل نقلیه و به تبع آن افزایش تصادفات در این روزهای کرونایی هشدار داد.

به ‌گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، سرهنگ علیرضا شیرزاد گفت: این روزها به دلیل خلوتی شهری، شاهد افزایش سرعت وسایل نقلیه در معابر هستیم و مشاهده می‌شود برخی رانندگان با سرعت بالا در خیابان‌ها و کوچه ها رانندگی می کنند.

او  افزود: به دلیل اینکه همواره افزایش سرعت با افزایش وقوع تصادفات رابطه مستقیم دارد این موضوع در چند روز اخیر باعث افزایش تصادفات منجر به جرح شده است.

شیرزاد بیان داشت: با توجه به اینکه مجروحان تصادفات اجباراً به بیمارستان انتقال می‌یابند، ضمن دو چندان کردن زحمات کادر بیمارستانی که این روزها درگیر مقابله با ویروس کرونا هستند به دلیل قرار گرفتن در محیط بیمارستانی، خود و همراهان مجروحین در معرض ابتلای به ویروس کرونا نیز قرار می‌گیرند.

او گفت: تقاضای ما از همه شهروندان این است که اولاً در خانه بمانند و چنانچه در صورت ضرورت نیاز به تردد در سطح شهر دارند با سرعت مجاز و رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز