خبرگزاری کار ایران

پایش کرونایی ۱۷۳ هزار نفر در استان اردبیل/ بیش از ۹۰۰ نفر جزو افراد پرخطر بودند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۴۲۴

استاندار اردبیل از پایش کرونایی ۱۷۳ هزار نفر از جمعیت استان در قالب طرح سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنامجو عنوان کرد:  ۴۹ هزار خانوار استان در روزهای اخیر با همکاری بسیجیان و دانشگاه علوم پزشکی پایش شده و  ۴۷۲ نفر مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.

او افزود: ۹۴۸ مورد از افراد پایش شده، افراد پرخطر بوده‌اند که باید مراقبت‌های لازم از آن ها انجام شود.

استاندار اردبیل گفت: ۱۰ هزار کیت تست سریع هم به جهت پیشقراول بودن اردبیل به استان اختصاص یافته و فردا با تزریق به استان افراد مشکوک به کرونا مورد آزمایش قرارگرفته و مبتلایان در خانه و یا نقاهتگاه‌های پیش‌بینی شده، قرنطینه می‌شوند.

بهنامجو اظهارکرد: در پنج شهرستان نقاهتگاه‌ها دایر  و امکانات درمانی و تغذیه مهیا شده که افرادی که در داخل خانه‌های امکان بستری شدن ندارند، به این نقاهتگاه‌ها انتقال داده می‌شوند.

او از اجرای همزمان طرح محدودیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار  بامداد خبر داد و افزود: این طرح با همکاری نیروی انتظامی اجرا و از ترددهای غیرضروری در داخل شهر جلوگیری می شود.

او  با اشاره به مشارکت مناسب مردم با بسیجیان در جریان اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی و طرح محدودیت ترافیکی خواستار ادامه این مشارکت‌ها شد.

پنجمین جلسه قرارگاه مقابله با کرونا در  محل  سپاه حضرت عباس به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور فرماندهان ناحیه مقاومت و فرمانداران شهرستان‌ها، مراکز بهداشت و هلال احمر برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز