خبرگزاری کار ایران

طی سال ۱۴۰۲ صورت گرفت؛

رسیدگی به 6 هزار و 700 شکایت در مراجع حل اختلاف تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۸۳

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در طول سال ۱۴۰۲ حدود 6 هزار و 700 شکایت در مراجع حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان رسیدگی شده و رای مقتضی صادر شد است.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیم زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در راستای انجام وظایف و تکالیف ذاتی و به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای کارگاهی از حیث انطباق با مجموعه قوانین و مقررات مرتبط اقدام به بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون کار می‌کند.

وی با بیان اینکه بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ نیز با انجام بازرسی‌های لازم، موارد غیر منطبق با قوانین و مقررات بطور مکتوب به کارفرما ابلاغ و بر اجرای کامل آن تاکید شده است، گفت: از طریق ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه، آخرین وضعیت واحدهای کارگاهی احصا شده، در صورت وجود مشکل اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه رسیدگی به شکایات واصله یکی دیگر از وظایف و رسالت‌های ذاتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل است، افزود: بر همین اساس در طول سال ۱۴۰۲ حدود 6 هزار و 700 شکایت در مراجع حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان رسیدگی شده و رای مقتضی صادر شده است.

رحیم زاده با اشاره بهرسیدگی پرونده‌های شاکیان از طریق سامانه جامع روابط کار ادامه داد: از نظر مدت زمان رسیدگی که یکی از شاخص‌های ارزیابی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جایگاه و رتبه سوم کشوری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای صیانت از نیروی انسانی فرصت‌های شغلی و حفظ و پایداری مشاغل در تلاش است و تمامی وظایف و ماموریت‌های خود را به طور کامل انجام داده و زمینه رشد و شکوفایی استان را فراهم کند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز