خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کار اردبیل مطرح کرد:

مشکلات پیمانکاری و قضایی مانع تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۸۷

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل وجود مشکلات پیمانکاری و قضایی را عامل عدم تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر به مالکان در استان قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، بهروز رحیم زاده در بازدید از پروژه مسکن مهر شهرستان مشگین شهر، با اعلام تحویل بیش از 97 درصدی واحدهای مسکن مهر در استان اردبیل به مالکین، افزود: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر بیش از تعداد 12 هزار و 500 واحد مسکن در استان اردبیل 12 هزار و 200 واحد به خریداران تحویل داده شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: نزدیک به تعداد 300 واحد مسکن مهر در استان اردبیل که اکثرا در وضعیت پیشرفت ساختمانی 90 درصدی قرار دارند هنوز به مالکین واگذار نشده است.

بهروز رحیم زاده در توضیح مسائل و مشکلات واحدهای باقی مانده در طرح مسکن مهر گفت: مشکلات پیمانکاری، سوء مدیریت و مسائل حقوقی و قضایی از عمده مشکلات عدم تحویل این واحدها به شمار می روند که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در تلاش است با حل و فصل موضوعات مرتبط به حیطه کاری خود باعث به سرانجام رسیدن پروژه های باقی مانده شود.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت در ساخت ساز نباید مورد غفلت قرار بگیرد تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای ذیربط باید با تشدید نظارت بر رعایت اصول فنی به افزایش کیفیت این پروژه‌ها دقت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز