خبرگزاری کار ایران

اشتغال بیش از 6 هزار نفر در طرح اشتغال پایدار روستایی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۵۵۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از اشتغال ۶ هزار و ۷۰۰ نفر با اجرای قانون حمایت از ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیم‌زاده با اعلام این خبر افزود: این طرح یکی از برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت گشایش امر اشتغال و جلوگیری از مهاجرت از مناطق روستایی است.

وی افزود: در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان اردبیل تاکنون ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به‌ صورت طرح ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه در گردش در شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان اردبیل عنوان کرد: با پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات این طرح به ۳ هزار و ۷۷۰ طرح اقتصادی، زمینه اشتغال برای ۶ هزار و ۷۰۰ نفر فراهم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: اعطای تسهیلات باتوجه‌ به رسته فعالیت‌های بومی استان و با ارزیابی اهلیت سرمایه‌گذاران و متقاضیان تسهیلات انجام شده و نظارت سه‌ مرحله‌ای نیز هم‌زمان با عطای تسهیلات انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: بیمه تأمین اجتماعی و بیمه اجتماعی روستائیان و کشاورزان ملاک اشتغال تعهدی طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان اردبیل بوده و نظارت کاملی بر تحقق اهداف اشتغال این طرح انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز