خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبرداد؛

کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد توسط سازمان جهاد کشاورزی در جشنواره شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۴۷۹

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد توسط سازمان جهاد کشاورزی در جشنواره شهید رجایی خبر داد.

به گزارش ایلنا،  نوبخت اژدری در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان و مدیران کل ادارات اقماری  با اعلام این خبر افزود: کسب رتبه اول سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل در ارزیابی  عملکرد جشنواره استانی شهید رجایی در بین دستگاههای اجرایی استان اردبیل در گروه تولیدی و خدماتی در سال 1401  مرهون تلاش های شبانه روزی همکاران مدیریت  بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان و سایر همکاران ساعی و پرتلاش سازمان  و در دیگر واحدهای تخصصی است.

این مقام مسئول افزود: مدیریت شرکت شهرک های کشاورزی استان اردبیل نیز در شش ماهه اول سالجاری رتبه برترکشوری را کسب کرد که افتخار بزرگی برای بخش کشاورزی است.

وی بیان کرد: رویکرد ما می بایست به سمت گسترش واحد های گلخانه ای باشد که در تمام فصول سال امکان برداشت محصول وجود دارد و آب بری آن نیز کم است و از طرف دیگر با کارآفرینی برای جوانان تحصیل کرده و بیکار می تواند زمینه ها و بسترهای مناسبی را نیز برای صادرات انواع محصولات گلخانه ای به کشورهای همسایه داشته باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: حرکت خوبی در سالهای اخیر در خصوص تعریف و اجرای پروژه ها در واحدهای تخصصی سازمان جهاد کشاورزی اتفاق افتاده و نوید بخش  تحول تاثیر گذاری در بخش کشاورزی در سالهای آتی است.

اژدی اضافه کرد: به همین دلیل هم باید انسجام و همکاری تنگاتنگی فی ما بین  همه ادارات اقماری و شرکت های تابعه وجود داشته باشد تا در سایه اتحاد و همدلی کارها به نحو احسن به سرانجام برسد.

سرپرست سازمان تاکید کرد: تلاش در جهت افزایش تولید و بهبود معیشت مردم برای کاهش و مهار تورم و تلاش مضاعف تا رسیدن به امنیت غذایی می بایست سرلوحه فعالیت کلیه دست اندرکاران بخش تولید بالاخص در حوزه کشاورزی قرار گیرد.

وی ادامه داد: همه ما می بایست پایبند به نظم و قانون اداری باشیم و با روحیه جهادی و تعهد سازمانی هرچه در توان داریم را در راه خدمت به کشور اسلامی بکارگیریم. 

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی در خاتمه گفت :خدمت در سنگر مقدس تولید و خودکفایی موهبتی الهی است که همه مان می بایست ارزش آن را بدانیم و لحظه ای از خدمت به جامعه زحمتکش کشاورزی و دامپروری کشور دریغ نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز